Milforum - militrt diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hren, Marinen, Sjforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militrt Utstyr - Friluftsliv
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Trd: Kamp om f behalde ambulansebten.

Oversersjant
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    20

Kamp om f behalde ambulansebten.

I morgon skal styret i Helse Frde avgjere plassering av ambulanse og ambulansebt i den srlege delen av Sogn og Fjordane.
    https://www.nrk.no/sognogfjordane/fr...aus-1.12998256
    https://www.nrk.no/sognogfjordane/fr...nse-1.13232225

Nokre av argumenta for fortsatt ambulansebt i Askvoll er at bten blir brukt av brannvesen, politi, kommunalt helsevesen, e-verk osv. Men er det rett kreve at eit helse foretak skal betale for at kommunen skal ha ein bt i beredskap?
    Eit anna argument er at det vil ta lenger tid fr ambulansen er framme hos pasienten, noko som vil stemme for den eine ya. Men samtidig har kommunen flytta legevakta si til Frde som ligg ein time kyring fr kommunesenteret.

Samtidig blir det argumentert med at bilambulansen no blir flyta langt vekk, 20 min ved vanleg kyring.

Blir berre litt frustrert.

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Oct 2004
    Pondusfaktor
    9

Sv: Kamp om f behalde ambulansebten.

Det frste jeg tenker er at det er uetisk la politiet benytte en ambulansebt til politioppdrag..
    Men jeg kan forst at det er bekymringsfullt for befolkningen miste en slik ressurs som en ambulansebt er.
    Er det slik forst at ambulansebten er en kommunal ressurs?
    What happens in the garage, stays in the garage

Oversersjant
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    20

Sitat Opprinnelig skrevet av 84mm Vis post
    Det frste jeg tenker er at det er uetisk la politiet benytte en ambulansebt til politioppdrag..
    Men jeg kan forst at det er bekymringsfullt for befolkningen miste en slik ressurs som en ambulansebt er.
    Er det slik forst at ambulansebten er en kommunal ressurs?
    Er forsvidt einig i den etiske vurderinga, men det foreligg ein instruks som seie at politiet kan bruke helseressursar viss det er nd. https://helsedirektoratet.no/Lists/P...eressurser.pdf

Eg og forstr bekymringa, men til tider gr det over alle stvleskaft.

Nei, ambulansebten er Helse Frde sin ressurs, og kommunen betalar for bruk, men ikkje for beredskap.

Moderator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    23

I Sunnhordland har vi Rygerstril.

Den ser ut til vre eid av et privat rederi, Rdne.

http://www.rodne.no/om-oss/bater/rygerstril/

Uvisst om Helse Fonna har alle utgifter med den, eller hvordan den er finansiert.

Sent fra min E5603 via Tapatalk
    Odd objects attract fire. You are odd.

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Oct 2004
    Pondusfaktor
    9

Innleid tjeneste kanskje?

Oversersjant
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    20

S vidt eg veit er alle ambulansebtar eigde av forskjellige rederi og helse foretaka leige btane med mannskap p tidsbestemte kontrakter. Blant anna har redningsselskapet fleire ambulansebtar p Helgeland. Men det er helse foretaka som har ansatt ambulansearbeidaren ombord.

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Jan 2012
    Pondusfaktor
    13

Tror det er en grei lsning at helseforetakene driver med helse og rederi med rederi ting, bter og mannskap krever sitt av oppflging.
    Trenger bare litt flaks, s gr det godt

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Oct 2004
    Pondusfaktor
    9

Da er nok dette en tjeneste HF'et kjper og betaler for.. samt bemanner med helsepersonell/ambulansearbeider.
    Har en lignende sak gende her i stfold.. http://www.f-b.no/fredrikstad/sykehu.../s/5-59-591634
    En akuttbil som er bemannet med en anestesispl er foresltt lagt ned. Ene og alene pga penger. N skal det sies at kompetansen gennerelt sett er bra blandt amb.personell i stfold s jeg tror nok ikke at det kommer til koste liv og helse.. som artikkelforfatteren antyder..
    Men det er klaret at her i mitt AO s har vi tilgang p legebil/Seaking, luftambulanse etc s vi str ikke p bar bakke dersom det skulle brenne p dass..

Oversersjant
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    20

No har styret i HF bestemt at det blir ein ambulansebt, det vil sei den det var snakk om legge ned, blir nedlagt. Fekk med meg litt av styret si behandling av saka. Og som eine styremedlemet sa, denne delen av landet har kanskje verdas beste luftambulansedekning. Det er luftambulanse i Frde og i Bergen som begge er innanfor 25 min, og det er redningshelikopter i Flor. For tida Sea King, men fr neste r ein privat operatr fram til ca 2020 d fr ein det nye redningshelikopteret til Flor. Og skulle det ryne p s er det heller ikkje langt til lesund.

Rabagast
    Ble medlem
    Aug 2006
    Pondusfaktor
    11

Bare et lite innspill:

Helseforetakene leier inn ambulansebtene. P Helgeland leier de kun inn ambulansebtene p prekre hasteoppdrag hvor liv str p spill. Dersom det ikke er helt akutt leier de inn annen skyss, gjerne i form av skyssbter eller bruker hurtigbter/ferjer p grunn av kostnadene med bruke bt.

Helgelandskysten bestr av ekstremt mye yer og folk skal jo absolutt bo ytterst ute p den nagne .

Oversersjant
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    20

Bak betalingsmur er noko av krangelen sitert.

http://www.firda.no/nyheiter/politik.../s/5-15-316999
    No kranglar dei vilt om ambulansebten

NYHEITER POLITIKK ASKVOLL HELSE FRDE
    Av HELGE JOHNSEN og CECILIE BRENDEHAUG RYSJEDAL
    Publisert:21. november 2016, kl. 15:57
    ASKVOLL: Harry Mowatt hevdar at Frida Melvr blffar og er ute etter stemmer. Melvr: Arrogansen og kynismen din uroar meg

Vindmlaren gjekk til storm i debatten mellom styremedlem Harry Mowatt i Helse Frde og yfolket og ordfraren i Askvoll, etter helsefretakets vedtak om legge ned den lokale ambulansebten og erstatte den med ein toppmoderne bt stasjonert i Solund. Utspelet fr bulandsskipper Tore Hillersy laurdag, der han kravde at helsetoppane skulle bli med p bttur ved Bulandet i drleg vr, fekk styremedlemen til kaste seg over tastaturet i Firdas kommentarfelt:

Som vanleg, Tore, s er du stor i kjeften. Og som vanleg har du heller ikkje kontroll p det du uttalar deg om, skreiv Mowatt, og fyrte deretter laus mot bde Hillersy og ordfrar Frida Melvr (H):

Bde du og Frida spreier ugrunna frykt blant ybuarane i Askvoll. Sjlv om bten blir plassert i Solund, vil tenesta vere p plass for ybuarane i Askvoll om lag like fort som fr. Eg har null respekt for mten de opptrer p.

Simpelt

Tore Hillersy svarar dette p kritikken fr Mowatt:

Eg har i alle fall null respekt for mten han opptrer p. Eg synest det er simpelt g p person og ikkje halde seg til saka. Ei slik sjikanering seier meir om han enn om oss i alle fall. Eg har rekna Mowatt som ein skapleg og skikkeleg person, men no er det begynt svinne hen, seier Hillersy og legg til:

Eg trur ikkje Helse Frde forstr alvoret i det dei har vedteke. Ein skulle tru at vi som bur her ute veit meir om forholda enn dei, men dei framstille oss som om vi ikkje veit noko slag, og det finn eg meg ikkje i.

Les ogs: Ambulansebten forsvinn - yfolket er uroa for tryggleiken

Stemmejakt?

Frida treng sjlvsagt alle dei stemmer ho kan sanke til hausten, skreiv Mowatt, og la til:

Slik Hgre har oppfrt seg i regjering, der demontering av Distrikts-Norge har vore jobb nummer ein, to og tre, treng ho sjlvsagt ei slik sak for sanke nokre hgrestemmer i Askvoll. Det kan jo hende at det framleis finst nokon som let seg lure av billeg retorikk, skreiv styremedlemen, som sjlv har fortid som bde fylkespolitikar og ordfrar for Ap.

Dermed rann det inn med iltre kommentarar fr provoserte kystfolk: For eit arrogant innlegg. Nedlatande. Er det dette Helse Frde sitt styre str for? fr ogs Melvr svara tilbake:

Denne saka skriv seg tilbake til fr den sitjande regjeringa tok over. Du brukar posisjonen i styret ditt til gjere eit vedtak som set Askvoll i ein svrt krevjande beredskapsmessig situasjon, medan du skjuler deg bak at det er regjeringa som legg fringane.

Blff og sterkare ord

Mowatt: Sorry, Frida, men no blffar du, og det kan brukast sterkare ord. Ambulansetenesta var ikkje tema i 2011 og 2012. D hadde vi evig nok med f p plass omstrukturering av lokalsjukehus. No m vi g gjennom ambulansetenestene i heile fylket, fordi det er titals millionar kroner i gap mellom det dagens teneste kostar, og det rammelyvinga gir oss betale med.

Melvr: Dette blir berre trist, Harry. Arrogansen og kynismen din uroar meg. Om du nskjer bruke denne saka for fremje eige parti og sl beina under meg politisk, s er det i seg sjlv alvorleg, og seier mykje om dmmekrafta di.

Mowatt: No tullar du flt, Frida. Grunnen er kort og godt at vi ikkje kan ha to btar til mange millionar kroner som kvar for seg har mindre enn eitt oppdrag per dag, og der mange av oppdraga er transportoppdrag. Dei tidskritiske oppdraga tek luftambulansen seg av i ni av ti tilfelle.

Melvr: D veit vi kor vi har deg, Harry. Du er no rleg, det skal du ha.

Les ogs: Vi kavar for livet her ute. No vil dei ta siste livsnerven

Litt spontant ...

D fretaksstyret gjorde nedleggingsvedtaket sitt sist fredag, nskte Harry Mowatt ikkje la seg intervjue om saka. No seier han at det kanskje var litt spontant svare p utspelet Tore Hillersy kom med.

Men dei spreier ugrunna frykt, seier Mowatt til Firda.

Angrar du p reaksjonsmten din?

Nei. Men eg kunne like gjerne late vere, for det kom ingen ting ut av det.

Frida Melvr seier ho tykkjer Mowatt fullstendig manglar forsting for situasjonen Askvoll no er sett i.

Det hadde gjort seg med ei litt meir audmjuk haldning, seier ho.

Men kva anna skal Helse Frde kutte i, om pengane fr regjeringa ikkje strekk til? Kreftbehandling, barnemedisin, psykiatri, rus?

Dette er det helsefretakets jobb finne ut av. Men ambulansane er sjlve grunnmuren i spesialisthelsetenesta. Argumentet hans heng uansett ikkje i hop, for i dette tilfellet sparar dei ikkje pengar.

Personleg vil eg pst at begge partar er litt usaklege.
    Fr Helse Frde burde prosessen starta mykje tidlegar. Dei burde ha hatt folkemter og vist seg i omrdet meir.

Fra Askvoll kommune og yburane der. Askvoll kommune veit at Helse Frde har vore p synfaring i omrdet, men legg det fram som det er nokre byrkratar i innlandet som sete med linjal og penn for rekne p fart. Det blir psttt at Helse Frde trur at ny ambulansebt kan g i 35knop uansett vr, enda det p styrmtet vart spesifisert at i skikkeleg styggevr mtte ein sette farten ned dramatisk.

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Pondusfaktor
    101

Jeg synes fortsatt ikke det er spesielt underlig at det blir ufred i verden.
    Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militrt Utstyr - Friluftsliv

Trdinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne trden n (0 er registrert og 1 er gjester)

Lignende trder

1. VG: Kamp-stopp for norske soldater.
    By Syndtristleit in forum Nyhetsrommet - forsvar/militret/sikkerhet
    Svar: 48
    Nyeste innlegg: 10-07-11, 22:55
  2. Norske i kamp i Afghanistan
    By Pegasus in forum Nyhetsrommet - forsvar/militret/sikkerhet
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 26-05-08, 20:34
  3. Donerer sperm fr kamp
    By terp123 in forum Mannskapsmessa
    Svar: 11