Støtt Milforum på Vipps #587 879

Garden kompani 4, mulighet for og bytte etter rekruttskolen til en annen avdeling i hæren.

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rocketman997
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2014
    • 36

    Garden kompani 4, mulighet for og bytte etter rekruttskolen til en annen avdeling i hæren.

    Hei, da har jeg vert på sesjon 2 og kommet inn i Garden, på lappen står det at jeg skal inn i kompani 4. når jeg kom på sesjon 2 så fikk jeg vite at hæren var så å si fult. Planen var og prøve og komme til 2bat, kampeskvadron, panserbataljon osv, noe med mye felt. Er det mulighet for og søke meg til...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • kornmo
    OR-4 Korporal

    • 2010
    • 701

    #2
    Sv: Garden kompani 4, mulighet for og bytte etter rekruttskolen til en annen avdeling i hæren.

    Det er få om ikke ingen muligheter for å få bytte til en manøveravdeling etter rekrutten i HMKG.

    Ditt beste håp er vel derfor å opprette forbindelse med FPVS, for deretter etterspørre muligheten for å ...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Tar du praten fra en trønder, sitter du ikke igjen med annet enn høy intelligens og et ulastelig utseende.

    Kommentér

    • hvorre
      RESERVEBEFAL
      • 2008
      • 346

      #3
      Sv: Garden kompani 4, mulighet for og bytte etter rekruttskolen til en annen avdeling i hæren.

      Ellers skal det nevnes at det er mye grønn tjeneste i HMKG også. Nå er jeg tidligere kavalerist fra PBN (byttet meg faktisk til PBN fra HMKG), men etter å ha tjenestegjort med tidligere gardister i HV-I...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      "Assumption is the mother of all fuck ups"

      Kommentér

      • Fenrirulf
        RESERVIST
        • 2016
        • 1

        #4
        Sv: Garden kompani 4, mulighet for og bytte etter rekruttskolen til en annen avdeling i hæren.

        Hei, Garden er absolutt en bra avdeling. Rikelig med felt, og absolutt en variert tjeneste som kommer godt med vis du tenker på videre karriere i forsvaret. Vis du ikke får byttet til 2BN vil jeg anbefa...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        Googleannonse

        Collapse

        Forumstruktur

        Collapse

        Working...