Støtt Milforum på Vipps #587 879

HVU-glemt brilleseddel

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hali
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2015
    • 20

    HVU-glemt brilleseddel

    Jeg sendte inn søknad til HVU i januar. Ser ganske dårlig, så jeg skrev ganske enkelt ned hvor dårlig jeg ser, ettersom dette er mulighet. Innser i ettertid at dette antageligvis var fryktelig dumt gjort, men er det så ille at jeg bør gi beskjed, og prøve å få rettet det opp?...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • struksa
    OR-6 Oversersjant

    • 2007
    • 1520

    #2
    Kan ikke huske at noen måtte levere brilleseddel da jeg var HVU. Hvis befalet ikke sier noe på det, trenger du ikke uroe deg. Det er nok noe strengere på syn hvis du tenker førstegangstjeneste, hvor dårlig ser du? Ser du omrisset av mennesker 5 meter foran deg? Er ikke noen ekspert, men det skal vær...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • Hali
      Trådstarter
      RESERVIST
      • 2015
      • 20

      #3
      Opprinnelig skrevet av struksa
      Kan ikke huske at noen måtte levere brilleseddel da jeg var HVU. Hvis befalet ikke sier noe på det, trenger du ikke uroe deg. Det er nok noe strengere på syn hvis du tenker førstegangstjeneste, hvor dårlig ser du? Ser du omrisset av mennesker 5 meter foran deg? Er ikke noen ek...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • 8A1
        OR-4 Korporal

        • 2015
        • 109

        #4
        Vil ikke tro dette er noe problem, HVU er en hobby, og jeg tenker at om du må bruke briller/linser så er ikke det noe problem i det hele tatt. For førstegangstjeneste er det en annen sak, men det er fortsatt mange avdelinger som ikke krever perfekt ukorrigert syn....
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • kornmo
          OR-4 Korporal

          • 2010
          • 701

          #5
          Sv: HVU-glemt brilleseddel

          Litt trådnekrofili og informasjon til fremtidige søkere til HVU.

          Kavet til syn og helse forøvrig er forandret fra å være relativt avslappet, til å bli de samme kravene som stilles ved sesjon og førstegangstjeneste.
          Dette grunnet i at HV ikke ser seg tjent med å bruke m...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
          Tar du praten fra en trønder, sitter du ikke igjen med annet enn høy intelligens og et ulastelig utseende.

          Kommentér

          Googleannonse

          Collapse

          Forumstruktur

          Collapse

          Working...