SPESIALJEGER.NET
Opptaksforum på Milforum - Spesialjeger.net

Nytt opptaksforum - Spesialjeger.net
Kun for dere som ligger i trening til opptak. Trykk på bildet for mer info!

Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Visekorporal
    Ble medlem
    Jan 2009
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    5

Sykepleier og Telemark bataljonen

Dimiterte i januar etter fullført førstegangstjeneste. Tenker neste år å søke sykepleier. Vil deretter fortsette i militæret, helst i Telemark bataljonen. Men opptaket er i mai, mens skolen er ferdig i juni. Problemet er at jeg vil inn samme året jeg er ferdig med sykepleier skolen, og ikke vente et år. Har hørt om en som var i lignende situasjon og tok seg fri fra skolen for å møte opp på grovvutak og opptak til Telemark bataljonen. Deretter fikk han bli ferdig med skolen og kom tilbake etter dette.

Er det noen som vet om dette kan stemme? Har sendt inn en mail, men ikke fått noe svar. Har heller ikke spesielt ønske om å være i sanitets troppen, men heller i mek eller kavesk. Å jobbe som sanitet i et lag hadde ikke gjort noe, men vil altså ikke være igjen i leir. Lurte derfor også om folk med sykepleier utdanning kan få disse stillingene, eller om de som oftest blir sendt til san troppen, om de vil eller ei?

Takker for svar
    - Remember when it's dark, you can see the stars

2. Trond Bolle - marinejeger e-14 Tommy Fjeldheim Tenk som en kriger Bertrand-Larssen Mental Trening bli tøff Chris Ryan Bravo Two Zero Spionbasen The real Bravo Two Zero

Sersjant
    Ble medlem
    Mar 2006
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    15
    Nevnt
    9 innlegg
    Sitert
    15 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    6