SPESIALJEGER.NET
Opptaksforum på Milforum - Spesialjeger.net

Nytt opptaksforum - Spesialjeger.net
Kun for dere som ligger i trening til opptak. Trykk på bildet for mer info!

Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Rekrutt
    Ble medlem
    Aug 2013
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Redd for å bli dimmitert ved innrykk

Jeg skal på rekruttskole ved KNM HH i september. har søkt, og kommet inn på opptak til MDK.
    har trent frem til opptak/ seleksjon i to år, har dykket siden jeg var 15 og er generelt VELDIG motivert til tjeneste ved minedykkerkommandoen og sjøforsvaret.

Problemet er at jeg har hørt mange skrekkhistorier om folk som blir dimmitert "over en lav sko" ved innrykk på madla.
    jeg har svak pollenallergi (bruker medisiner nå, men trenger ikke medisiner) og har tre hull i tennene. er dette nok til å bli dimmitert ved innrykk?

har for øvrig snakket med dykkelegene på Haakonsvern og avklart at allergien ikke vil være noe problem under minedykkerutdannelse om jeg klarer opptak, så det er madla som er problemet.

takker for svar

Sersjant
    Ble medlem
    Mar 2008
    Liker (gitt)
    249
    Liker (mottatt)
    184
    Nevnt
    15 innlegg
    Sitert
    134 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    9

Re: Redd for å bli dimmitert ved innrykk

Hull i tennene får du fikset gratis hos tannlegen der, så det kan jeg overhodet ikke se for meg gjør en forskjell. I fremtiden får du heller bruke tanntråd.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2

Stabssersjant
    Ble medlem
    Mar 2005
    Liker (gitt)
    632
    Liker (mottatt)
    339
    Nevnt
    72 innlegg
    Sitert
    436 innlegg
    PONDUS
    18

Re: Redd for å bli dimmitert ved innrykk

Sitat Opprinnelig skrevet av Navytimes Vis post
    Hull i tennene får du fikset gratis hos tannlegen der, så det kan jeg overhodet ikke se for meg gjør en forskjell. I fremtiden får du heller bruke tanntråd.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
    Har vi en egen tanntråd her på forumet?
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Støtt Milforum
Støttemuligheter
Sosiale Medier