Foto: Kjosvold/Forsvaret

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Tilpasset søk
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Egenerklæring om fysisk kapasitet

Menig
    Ble medlem
    May 2011
    Pondusfaktor
    0

Egenerklæring om fysisk kapasitet

Hei,
    Kan noen forklare formålet med egenerklæringen om fysisk kapasitet, mao hva skjer om man ligger litt under visse krav når denne skal sendes inn 27 mai for opptak som starter 28 juli? Er det fare for at invitasjon til opptak blir trukket tilbake dersom egenerklæringen viser til nåværende fysisk kapasitet under kravene?

2. Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Menig
    Ble medlem
    Apr 2013
    Pondusfaktor
    0
    Sitat Opprinnelig skrevet av gammern Vis post
    Hei,
    Kan noen forklare formålet med egenerklæringen om fysisk kapasitet, mao hva skjer om man ligger litt under visse krav når denne skal sendes inn 27 mai for opptak som starter 28 juli? Er det fare for at invitasjon til opptak blir trukket tilbake dersom egenerklæringen viser til nåværende fysisk kapasitet under kravene?
    Hello,
    Eg er ein søker nett som deg, så dette ut i frå mit synes ponkt. Dei resultat du sente inn på søknaden er vel ut i frå resultatta du sjølv har prøvd etter beste evene og militær standard, og dermed knytta til at du bør vel klare dei krava. Eg trur du må svare for deg vis du ligger lakt vekke i frå krava du oppgitt som svar. For eit eksmpel, vis du sa du kunne ta 46 puch-ups og du kommer til den dagen du skal opptakt krava og kun klare 30, så vil du nok få spørsmålet korfor du har svart meir ein du kan presstere?

Dette sjølvsakt ut i frå mit synes ponkt, men eg trur eg ikkje så lakt vekke i frå sannheten.

Korporal
    Ble medlem
    May 2010
    Pondusfaktor
    5
    Sånn helt generelt: Det kommer sjeldent noe bra ut av å bløffe på erklæringer.
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.

Menig
    Ble medlem
    Apr 2013
    Pondusfaktor
    0
    Om du ligger under kravene nå har ingenting å si, så lenge du klarere de den dagen du står som kanditat på opptaket. Ingen vet hvor mye du kommer til å trene/forbedre deg i sommer. Så vær ærlig.

Menig
    Ble medlem
    Apr 2013
    Pondusfaktor
    0
    Sitat Opprinnelig skrevet av MelkA Vis post
    Om du ligger under kravene nå har ingenting å si, så lenge du klarere de den dagen du står som kanditat på opptaket. Ingen vet hvor mye du kommer til å trene/forbedre deg i sommer. Så vær ærlig.
    Eg er einig med deg, men det stor forkjell på å sei at du klare meir ein du har skreve. Selvførlelig har det noko å sei at du har nokre måner i frå du sender inn søknaden til du skal på opptakt at du vil forbedre deg, men du må vær så ærlig med deg sjølv at du kan trene knall hart, men eg vil sei regelen er å vær ærlig. Trur dei som tar i mot søknadene eg klar over at folk vil forbedre seg litt meir ein dei skriv på søknaden, det er forventa av deg når du søker deg inn.

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •