SPESIALJEGER.NET
Opptaksforum på Milforum - Spesialjeger.net

Nytt opptaksforum - Spesialjeger.net
Kun for dere som ligger i trening til opptak. Trykk på bildet for mer info!

Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Visekorporal
    Ble medlem
    Jan 2009
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    5

patruljefølget i gsv?

Hei!

Skal ha innrykk i januar og med meg reiser 4 andre bekjente. Lurte litt på hvordan det var å være på samme rom/patrulje med bekjente. Er det mulig å sende inn ønske eller er alt allererde best? Ser de på hvem som kan samarbeide best sammen eller hvordan fungerer det?

takk på forhånd!
    - Remember when it's dark, you can see the stars

2. Trond Bolle - marinejeger e-14 Tommy Fjeldheim Tenk som en kriger Bertrand-Larssen Mental Trening bli tøff Chris Ryan Bravo Two Zero Spionbasen The real Bravo Two Zero

Ledende menig
    Ble medlem
    Sep 2011
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    3
    Om du kommer på rom med bekjente er nok dette utelukkende en tilfeldighet.
    Selvfølgelig kan du gjøre det kjent for befalet at du ønsker å være i samme patrulje med noen, men forsvarets behov kommer først - og det er slett ikke sikkert at dere en gang kommer på samme stasjon eller i samme tropp.

Venner og bekjente får du nordpå uansett hva du gjør.

Visekorporal
    Ble medlem
    Jan 2009
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    5
    Sitat Opprinnelig skrevet av Misund Vis post
    Om du kommer på rom med bekjente er nok dette utelukkende en tilfeldighet.
    Selvfølgelig kan du gjøre det kjent for befalet at du ønsker å være i samme patrulje med noen, men forsvarets behov kommer først - og det er slett ikke sikkert at dere en gang kommer på samme stasjon eller i samme tropp.

Venner og bekjente får du nordpå uansett hva du gjør.
    Joda, selvfølgelig.. Er ikke det at jeg er redd jeg ikke blir kjent med folk.

Men bare lurte på om det var noen vits i det hele tatt å spørre. Trener sammen med de jeg skal reise opp med så hadde vært digg om vi kunne tjenestegjort mye av tiden sammen og, men ordner seg vel uansett

takk for svar!
    - Remember when it's dark, you can see the stars

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Støtt Milforum
Støttemuligheter
Sosiale Medier