SPESIALJEGER.NET
Opptaksforum på Milforum - Spesialjeger.net

Nytt opptaksforum - Spesialjeger.net
Kun for dere som ligger i trening til opptak. Trykk på bildet for mer info!

Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Rekrutt
    Ble medlem
    Jul 2012
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0

Synet mitt og jegertjeneste

Jeg bruker er nærsynt og bruker -1.70 og 1.75 i linsestyrke. Hvordan blir det med tanke på feltuken? Vil jeg få avslag siden jeg er avhengig av briller/linser?
    Fikk 7 i karakter på syn, og 9 på alt annet.
    Gjør nesten alt for å komme meg inn på KJK, men er veldig usikker med tanke på synet.

2. Trond Bolle - marinejeger e-14 Tommy Fjeldheim Tenk som en kriger Bertrand-Larssen Mental Trening bli tøff Chris Ryan Bravo Two Zero Spionbasen The real Bravo Two Zero

Menig
    Ble medlem
    Mar 2012
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    Basert på brukerens evne til å gi ris/ros (stjerna), mottatte likes, antall innlegg og fartstid
    0
    Hvis du leser her http://forsvaret.no/utdanning-karrie...ptakskrav.aspx
    så står det at synskravet er 7. Det betyr vel at du er safe det. Selv fikk jeg 6, og det holdt for feltoperatør (som jeg skal på opptak til nå den 30.), men valgte å ta laser etter å få høre hvor stress det er med briller og linser på opptak.

Menig
    Ble medlem
    Feb 2013
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    0
    Jeg er også veldig bekymret angående dette. Bruker linsestyrke -2.00 og har ikke vært på sesjon enda så det gjenstår jo å se om jeg faktisk får karakter 7, men dette med linsebruken gjør meg ganske så nervøs!

Menig
    Ble medlem
    May 2013
    Liker (gitt)
    0
    Liker (mottatt)
    0
    Nevnt
    0 innlegg
    Sitert
    0 innlegg
    PONDUS
    0
    Jeg har svakere syn en dere og fikk 9.

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Liker (gitt)
    1042
    Liker (mottatt)
    2337
    Nevnt
    248 innlegg
    Sitert
    1161 innlegg
    PONDUS
    64
    Du har dårligere syn enn -2.00 og fikk 9???
    "Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't."

på Twitter

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Om Milforum
Milforum ® er det militære debattforumet hvor innholdet styres av brukerne. Siden 2004 har vi holdt deg oppdatert på det som er skjer innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, og det geopolitiske spenningsforholdet verden over.
Støtt Milforum
Støttemuligheter
Sosiale Medier