Milforum - militært diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hæren, Marinen, Sjøforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Side 3 av 3 FørsteFørste 123
Viser resultatene 81 til 87 av 87

Tråd: Hvilken mobiltelefon har du og hvorfor?

Stabssersjant
    Ble medlem
    Jul 2005
    Pondusfaktor
    40

Sv: Hvilken mobiltelefon har du og hvorfor?

Den telefonen ja, men Komplett er her å anse som det grå markedet da denne telefonen offisielt ikke er tilgjengelig i Norge (fordi Google har valgt å ikke tilby sine fysiske varer utover Chromecast og Google WiFi her) og Komplett dermed putter på sin egen premium utover Google sin MSRP for å selv importere og tilby denne varen i landet.

Pixel 2 kommer til å bli mye billigere nå utover Oktober når Pixel 3 lanseres, så det kan faktisk være verdt å se an prisen å og skaffe seg en Pixel 2 dersom man ikke på død og liv trenger en 3'er - kameraet kommer fortsatt til å være overlegent alt annet som er på markedet, den er kjapp nok til å kjøre veldig krevende apper og spill, den har Pure Android (altså ikke noe sånn der Huawei Samsung Sony bullshit skall/overlay) og den går sømløst sammen med alt annet av software og tjenester fra Google du eventuelt bruker.
    Elite Som En Trensoldat

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2014
    Pondusfaktor
    35

Huawei har jo flere gode telefoner.

Noen helt i de øvre prissjikter og andre litt mer rimelige men alikevel med veldig gode spesifikasjoner. F.eks Huawei Mate 10 Pro Dual SIM 128GB

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4518338

Her er en test av telefonen.
    https://www.tek.no/artikler/test-hua...-10-pro/409641
    Svolten og tyst, samband fyst

Stabssersjant
    Ble medlem
    Jul 2005
    Pondusfaktor
    40

Altfor fastlandskinesisk for min del. :-)
    Elite Som En Trensoldat

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2010
    Pondusfaktor
    21

Jeg må innrømme at til min appbruk(som er spotify/shazam/twitter), så virker det egentlig som om at denne gjør jobben:
    https://cdon.no/elektronikk/google-p...a2&fo_s=gplano

Men uansett, takker alle for hjelp
    Better by you, better than me.

Moderator
    Ble medlem
    Nov 2008
    Pondusfaktor
    26

Jeg stod mellom Google Pixel 2 og iPhone X når jeg nylig kjøpte ny telefon. Dessverre finnes ikke den mest sentrale app-en til jobb på Android, så da ble jeg tvunget over på iPhone X. Men iPhone X er en super telefon, om man klarer overse prislappen og at man er bundet til masten av Apple.
    TTTF - Trykk, Tal, Tenk, F***!

Oversersjant
    Ble medlem
    Dec 2009
    Pondusfaktor
    20

Ble bundet til Apple masta for lenge siden så har tatt den helt ut.

Ja, er noe bortskjemt med å ha jobb som dekker mobil og utgifter rundt dette.

Iphone x som jeg har er overpriset men det er utrolig deilig når husets sine to apple tv, Ipader, iphone, iwatch og ipodsene 98% av gangene flyter sammen i en herlig symfoni og en kun er overlatt til å skrike bannskap og galle i frustrasjon 2% av gangene alt går "tits up"..

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Pondusfaktor
    101

Sitat Opprinnelig skrevet av MMB Vis post
    Altfor fastlandskinesisk for min del. :-)
    Hvis man ikke har noe i mot at Ministeriet for Statssikkerhet vet alt du driver med, er Huawei sikkert et greit valg. (Huawei leverer allerede nettverksutstyr som alle norske mobilbrukere benytter, så det er ikke sikkert det gjør noen forskjell). https://www.side3.no/teknologi/ameri...senter-4447606

Kona klager over ansiktsgjenkjenningen til iPhone X - det har visst noe med morratryne og sminke på/av å gjøre. Selv er jeg godt fornøyd med min iPhone 7 rent bruksmessig, men alle husets iPhoner suger batterier. Vet ikke om Samsung og Google er like ille.

EDIT: Og i likhet med @Pinch har vi huset fullt av Apple-greier, som spiller sammen ganske behagelig og uten stress.
    Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.

Side 3 av 3 FørsteFørste 123
Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •