Milforum - militrt diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hren, Marinen, Sjforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militrt Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Trd: To soldater forgrep seg p 12 r gammel jente

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Apr 2007
    Pondusfaktor
    6

To soldater forgrep seg p 12 r gammel jente

stormere fryser ikke,de skjelver av glede

Korporal
    Ble medlem
    Jun 2006
    Pondusfaktor
    7
    Stygg sak.

At soldater (i tidlig 20-rene, kanskje fg.tj.) skal vre hyerestende moralske vesener er dog lite sannsynlig. Stygg sak p linje med andre tilsvarende saker.
    For myself I am an optimist - it does not seem to be much use being anything else.

Korporal
    Ble medlem
    Apr 2005
    Pondusfaktor
    7
    Semper Non Paratus

Menig
    Ble medlem
    Jul 2007
    Pondusfaktor
    0
    Tragisk ... rett og slett..

De skulle bare blitt sendt tilbake til leiren - og latt indrejustisen gjort arbeidet.
    They're on our left,on our right,in front of us and behind us.
    They won't get away this time!

Menig
    Ble medlem
    Apr 2008
    Pondusfaktor
    0
    Slike folk gjr skam p hederlige tjenestegjrende soldater.

Jeg har vondt for si at jeg hater noen, s jeg vil heller si at jeg syns utrolig synd p slike mennesker. Om man er s patetisk at man m tafse og kl p tolv-ringer som alternativ til jevnaldrende kvinner - ja, da har man tapt i livet.

All min sttte gr til de fornrmede.
    Be the change you wish to see!

Korporal
    Ble medlem
    Mar 2008
    Pondusfaktor
    6
    Ja dette er en stygg sak. Ikke bare gjr de skam p andre soldater, men spesielt de som tjenestegjr i nord. Jeg skal selv tjenestegjre i indre troms i januar og hper man fr luket bort slike personer s fort som overhode mulig. All sttte til de prrende.
    * FomP *

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Jul 2004
    Pondusfaktor
    8
    Saksopplysning: Forholdet skjedde i mars 2007. Ergo er de involverte neppe finne i uniform om dagen. Og godt er det. Den ene av de tiltalte skal ogs ha hatt samleie flere ganger med den ene av de mindrerige. Iflge loven innebrer samleie, hvilket skal vre brakt p det rene har skjedd, med barn under 14 r minst 2 rs fengsel. Strafferammen er p 10.

Kilde: Bladet Troms
    http://www.itromso.no/nyheter/article147806.ece
    We sleep soundly in our beds at night because rough men stand ready to do violence on our behalf

Menig
    Ble medlem
    Feb 2008
    Pondusfaktor
    0

tragisk.

Det er tragisk at snt skjer. Visse folk skulle vrt kjeppjaga til det innerste av sibir og gjella med en rusten stekespade. Media klarte ogs f ppekt at de var soldater det var snakk om... takk til dagbladet for deres veldig informative journalistikk, for at de fr gnidd det der godt inn i ansiktet til forsvaret. (ja, det var nok sarkastisk ment)

Tror det blir vrre enn vanlig vre p perm i troms for de som tjenestegjr nordp i de kommende mnedene.

Og til Ixlda, Jeg hper virkelig indrejustisen fr gjort jobben sin allikevel. krysser fingrene for at 'noen' (jeg sier ikke hvem. men de jvla pedoene vet hvem de er) faller litt stygt i trappa i nrmeste fremtid.

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Jul 2004
    Pondusfaktor
    8
    Sitat Opprinnelig skrevet av Crazy_K
    Iflge loven innebrer samleie, hvilket skal vre brakt p det rene har skjedd, med barn under 14 r minst 2 rs fengsel. Strafferammen er p 10 r.
    Jeg moderer meg selv. Det er alts iflge tiltalen at samleie skal ha skjedd.
    We sleep soundly in our beds at night because rough men stand ready to do violence on our behalf

Oversersjant
    Ble medlem
    Sep 2005
    Pondusfaktor
    9

Re: tragisk.

Sitat Opprinnelig skrevet av ReZ
    Og til Ixlda, Jeg hper virkelig indrejustisen fr gjort jobben sin allikevel. krysser fingrene for at 'noen' (jeg sier ikke hvem. men de jvla pedoene vet hvem de er) faller litt stygt i trappa i nrmeste fremtid.
    Vi oppfordrer vel ikke til lovbrudd p dette forumet? Gjr vi vel?
    "saaatan din lille heltjvel, du berga d faen m den hr gangen !"

Menig
    Ble medlem
    Feb 2008
    Pondusfaktor
    0
    absolutt ikke, bare satser p at karma tar i et tak ;)

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Oct 2005
    Pondusfaktor
    13
    I god "inshallah"-nd ?
    I must kill all free radicals

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Jul 2004
    Pondusfaktor
    8

Re: tragisk.

Sitat Opprinnelig skrevet av ReZ
    Tror det blir vrre enn vanlig vre p perm i troms for de som tjenestegjr nordp i de kommende mnedene.
    Tviler jeg egentlig p. Alle vet at vernepliktige (antar at de er det, uansett gjr befolkningen det automatisk) er satt sammen av flinke og litt mindre flinke ungdommer fra hele landet. Uansett er vi som bor her temmelig vant med se gutter og jenter i uniform, deriblant profesjonelle nederlandske og britiske soldater hver vinter. (Og vi vet jo at de kan stelle til litt liv og rre.. ikke rart regjeringen vil flytte treningssenteret fra Harstad til Porsanger..mindre folk plage, hehe)

Norske vernepliktige blir egentlig litt stusselige i forhold nr det gjelder lage brk. Jeg har liten tro p de vernepliktige fra indre Troms blir mtt av en lynsjingsmobb nede p Prostneset nr de gr av bussen i tiden fremover.

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militrt Utstyr - Friluftsliv

Trdinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne trden n (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •