Foto: Kjosvold/Forsvaret

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Tilpasset søk
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Dekorere kontoret

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Aug 2005
    Pondusfaktor
    7

Dekorere kontoret

Jeg tiltrer (forhåpentligvis) snart i ny jobb ved en av marinens orlogstasjoner.
    Dette er en sivil stilling, og jeg er gammel Hær-mann og aktiv i HV, men det er et gjennomgående maritimt (for å si det mildt) miljø på denne arbeidsplassen.

Det står i skriften at man skal hedre sin far og sin mor; løst oversatt: man skal være stolt av hvor man kommer fra. Jeg vil at kontoret mitt skal utstråle at jeg foretrekker grønn tjeneste.
    Jeg kunne egentlig utlyst en konkurranse for de som har en interiørarkitekt i magen.
    Hvordan skal jeg dekorere kontoret for å gi det rette (grønt / kamuflasje er altså et nøkkelord her..) inntrykket?
    Jeg ser for meg noen bilder av meg og mine våpenbrødre i ulike settinger (les: felt), kanskje noen modeller av stridsvogner, osv.

Kom med forslag, evt. fortell hva du har til pynt!
    K.I.S.S. -Keep it simple, stupid!

2. Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Korporal
    Ble medlem
    Jun 2005
    Pondusfaktor
    7
    Jeg pynter hybelen med min utleverte M-02 (gammel type). Det duger den faktisk til. =)
    Carpe panem

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2005
    Pondusfaktor
    56
    Modeller av stridsvogner er alltid god stemning, så lenge de er skikkelig utført. Det er ingenting som slår et godt utført diorama.
    Beidh a lá leo

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Apr 2006
    Pondusfaktor
    7
    Har funnet ut at norsk kammo selges i metervis i vanlige sy-sjapper. Begynn med litt sånt. Og gjerne noen heftige här-bilder på veggene.

"By og land hand i hand, sjö og land mann mot mann" er jo et gammelt uttrykk.

Hold fanen höyt i lövens hule!!
    Sentio aliquos togatos contra me conspirare

Korporal
    Ble medlem
    Dec 2004
    Pondusfaktor
    7
    Hestebilder? Ridepisk?
    Skraphaugen har talt!
    - Rill og Rall

Sersjant
    Ble medlem
    Mar 2005
    Pondusfaktor
    9
    Sitat Opprinnelig skrevet av lightfoot
    Hestebilder? Ridepisk?
    Tja, akkurat slikt kan jo tiltrekke seg kvinnelig befal av typen "pennyklubben meets fraulein Helga", så spørs det om det er ønskelig eller ei.

På den seriøse side, bilder og artikler relatert til havremoped/trekkdyr er like ille som å si h-ordet rett ut, det vil rett og slett være provoserende på enkelte marinefolk. Stridsvogner er greit, det er dyret som er problemet.
    meh

Visekorporal
    Ble medlem
    Jan 2006
    Pondusfaktor
    7

Re: Dekorere kontoret

Sitat Opprinnelig skrevet av Rakkeren
    Jeg tiltrer (forhåpentligvis) snart i ny jobb ved en av marinens orlogstasjoner.
    Dette er en sivil stilling, og jeg er gammel Hær-mann og aktiv i HV, men det er et gjennomgående maritimt (for å si det mildt) miljø på denne arbeidsplassen.

Det står i skriften at man skal hedre sin far og sin mor; løst oversatt: man skal være stolt av hvor man kommer fra. Jeg vil at kontoret mitt skal utstråle at jeg foretrekker grønn tjeneste.
    Jeg kunne egentlig utlyst en konkurranse for de som har en interiørarkitekt i magen.
    Hvordan skal jeg dekorere kontoret for å gi det rette (grønt / kamuflasje er altså et nøkkelord her..) inntrykket?
    Jeg ser for meg noen bilder av meg og mine våpenbrødre i ulike settinger (les: felt), kanskje noen modeller av stridsvogner, osv.

Kom med forslag, evt. fortell hva du har til pynt!
    Hvordan ble kontoret til slutt?
    Kom gjerne med et bilde
    "Agmine Consectamur"
    "GP; Stedet Gud glemte, Fanden forlot og Forsvaret overtok"

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Feb 2009
    Pondusfaktor
    19

Sandsekker som bord\stol, camonett på veggen, svettelukt og mygg. Og masse gjørme på gulvet.
    Da blir det god stemning.
    - Don't confuse enthusiasm with capability

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    25

Ja her ser vi frem til en update ja. Særlig ref siste forslag hehe...
    admin

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •