Støtt Milforum på Vipps #587 879

Opprop, fallskjermjeger 2008

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dreamspace
    RESERVIST
    • 2007
    • 108

    Opprinnelig skrevet av armyduden
    Av de som kom seg igjennom opptaket så var det noen som ikke ble med videre, uten noen stor forklaring rundt det.
    Jeg kom selv gjonnom opptaket uten problemer, føttene mine er fine, hode der det var før opptak og ryggen er helt fin, men selv fikk jeg meldingen om at jeg ikke var kv...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • krembanan
      PENSJONIST
      • 2004
      • 150

      Etter den siste meldingen ovenfor fikk jeg advarsel av hjk avd. Beklager så mye....
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • admin

        Administrator emeritus

        RESERVEBEFAL
        • 2004
        • 15273

        [color=red]Vi har uttallige ganger påpekt at dere må bruke hodet når dere 1) søker avdelingers opptak og 2) hva dere oppgir av informasjon her inne. De aller fleste av dere er utrolig lett å spore opp ref hva dere skriver. Opptaksbefalet trenger ikke bruke mye tid før de har pinpointed dere ut bl.a....
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • herr anfsim
          RESERVIST
          • 2007
          • 37

          Enig med Armyduden her, oppholdet i FSK var utrolig lærerikt og givende samtidig som det var krevende. Kom selv til opptaket men ga meg da kroppen skar seg. Følte at jeg var i god nok form men Moderert. sofakriger :P Alt i alt så savner jeg allerede tilværelsen ved avdelingen og ...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • guer

            Vil bare takke armyduden for et bra og saklig sammendrag av rekrutten og opptaket. Jeg var også en av de få(men unormalt mange?) som klarte opptaket uten å få plass i troppen. Jeg tviler på om jeg kunne skrevet et så positivt referat om avdelinga og rekrutten/ opptaket som det du gjorde. Men når jeg...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            Googleannonse

            Collapse

            Forumstruktur

            Collapse

            Working...