Tilpasset søk
Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Menig
    Ble medlem
    Jun 2006
    Pondusfaktor
    0

Oppdatering av forumet

Jeg har nå, etter å ha brukt forumet, opplevd den grusomhet at det ikke går ann å redigere postene(skrivefeil.)

Er det jeg som er blind og ikke ser edit knappen?

Om ikke, er noe planer om å oppdatere forumet?

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    24
    Først av alt flyttet jeg denne til rett subforum.

For det andre - editering av innlegg er ikke tillatt. Vi har hatt endel useriøse brukere som har trollet - skapt masse debatt (oftes useriøs) og så slettet/endret det opprinnelige innlegget i ettertid. Resultat: meningsløse tråder. Derfor gjelder et enkelt prinsipp her på Milforum: TTT - Tenk Trykk Tal.
    admin

Menig
    Ble medlem
    Jun 2006
    Pondusfaktor
    0
    Ok, makes sense.

Korporal
    Ble medlem
    Mar 2007
    Pondusfaktor
    6
    Et tips til de som er litt raske med labbene, mens vi først er inne på det.

Knappen "Forhåndsvisning" er utrolig kjekk ;)

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    24
    Godt råd!
    admin

Tilpasset MILFORUM søk

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Om Milforum
Milforum er et 14 år gammelt brukerstyrt, ugradert, militært debattforum. Milforum ble etablert i 2004. Diskuter tematikk som innen Forsvaret, Heimevernet (HV), NATO, sikkerhets- og geopolitikk i tillegg til å motivere ungdom til fremtidig tjeneste. En hovedregel gjelder: Tenk - Trykk - Tal. Gradert informasjon skal ikke ut på Milforum.
Registrer deg
For å få full oversikt over aktiviteten på Milforum, må du gjennom en rask registrering. Oppfordring: Ikke bruk mil.no eller annen identifiserbar epostadresse med fullt navn eller arbeidsgiver hvis mulig. Aktivitetsfeeden under viser siste innlegg basert på rettigheter. Som uregistrert bruker ser man bare "Meldinger fra Staben".