Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: NRK: - EU-land har hjulpet CIA

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    28

NRK: - EU-land har hjulpet CIA

admin

Det er håpløst, og vi gir oss ikke.

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Jul 2004
    Pondusfaktor
    8
    Hemmelig transport til hemmelige fengseler styrt av et land som er mer enn villig til å bruke tortur for å oppnå sine mål. Tvilsom gjeng, og enda tvilsommere er de som samarbeider med slike.
    We sleep soundly in our beds at night because rough men stand ready to do violence on our behalf

Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2005
    Pondusfaktor
    7
    Forbannet pisspreik! Veeeeel, det forundrer meg egentlig ikke at vi har de som kun har viten om den fiende vi her står ovenfor ifra blekker de kjøper over disk på Narvesen, og små kjappe innslag på Dagsrevyen.

Man har et ordtak på Engelsk som sier: "You are damned if you do, and damned if you dont." For de som er i den totale vilfarelse om at krigen mot disse svina kan vinnes med "reint vann, sykesøstre og solide doser med selvbebreidelse og vonbrot," har etter min mening allerede tapt.

Enn så lenge man selv værken har vilje, evne og virkningsfulle alternativ til hva USA og flere av dets alierte gjør for å prøve å få bukt med dette, bør kanskje "trå litt stille i dørene." Den dag (om den kommer) at man "i vill ekstase" kan slenge seg på en oppskrift som virker, så skal jeg gjøre det samme, inntil da så er jeg villig til å ta midler i bruk innenfor gitte rammer for å vinne denne krigen, her er det ikke rom for forhandlinger.

Utdrag ifra President Bush sin tale i går kveld:

With the distance of time, we find ourselves debating the causes of conflict and the course we have followed. Such debates are essential when a great democracy faces great questions. Yet one question has surely been settled: that to win the war on terror we must take the fight to the enemy.

The war on terror we fight today is a generational struggle that will continue long after you and I have turned our duties over to others. And that's why it's important to work together so our nation can see this great effort through. Both parties and both branches should work in close consultation. It's why I propose to establish a special advisory council on the war on terror, made up of leaders in Congress from both political parties. We will share ideas for how to position America to meet every challenge that confronts us. We'll show our enemies abroad that we are united in the goal of victory.
    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •