Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Aktuelt: Ari Behn og monarkiet

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    28

Aktuelt: Ari Behn og monarkiet

Foto: Trond Sørås
    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148344

Dere har vel ikke unngått å høre om Ari Behns politiske standpunkt og dertilhørende uttalelser i pressen de siste dagene. Noen journalister kaller ham nå for AP-Ari.

Synspunkter på at han som inngiftet i "familien" uttaler seg om sitt politiske standpunkt og/eller kommentarer på venneflokken til kongefamilien?
    admin

Det er håpløst, og vi gir oss ikke.

Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    Nov 2006
    Pondusfaktor
    6
    Selv om jeg ikke er enig med han politisk betyr det ikke at han for min del kan gjøre hva han vill.

Det at han stemmer AP meg overasker meg ikke mer en at Aylar har silikon i brystene. (av og til)

Sersjant
    Ble medlem
    Mar 2005
    Pondusfaktor
    8
    Kongefamilien skal vel være helt upolitiske. Slik sett er det kanskje litt uklokt å gå ut med personlige synspunkter. Når det er sagt så er det vel ingen overraskelse at mennesker har egne meninger om ting. Også der i huset.
    It's not the critic who counts....

Korporal
    Ble medlem
    Dec 2006
    Pondusfaktor
    6
    Selv om prinsessen har frasagt seg tittelen er hun vel fremdeles medlem av Kongehuset. Som gift med Märtha er han medlem av Kongehuset, og bør derfor stå utenfor politikken.
    Would you, Quintus? Would I?

Stabssersjant
    Ble medlem
    Mar 2005
    Pondusfaktor
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av krikkert
    Selv om prinsessen har frasagt seg tittelen er hun vel fremdeles medlem av Kongehuset. Som gift med Märtha er han medlem av Kongehuset, og bør derfor stå utenfor politikken.
    Ikke riktig.

Kongehuset består av H.M. Kong Harald V, H.M. Dronning Sonja, H.K.H. Kronprins Haakon, H.K.H. Kronprinsesse Mette-Marit og H.K.H. Prinsesse Ingrid Alexandra.
    Den øvrige Kongelige familie omfatter Kronprinsparets sønn, Prins Sverre Magnus, Kongeparets datter Prinsesse Märtha Louise, og Kongens to søstre, Prinsesse Ragnhild fru Lorentzen og Prinsesse Astrid fru Ferner og deres nærmeste familie.
    Prinsesse Märtha Louise og hennes mann, Ari Behn, har døtrene Maud Angelica Behn og Leah Isadora Behn.

http://www.kongehuset.no/
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

Korporal
    Ble medlem
    Dec 2006
    Pondusfaktor
    6
    Hm, korrigering: Etter min mening, er han medlem av Kongehuset. Beklager, ble litt uspesifisert den der.
    Would you, Quintus? Would I?

Banned
    Ble medlem
    Jul 2005
    Pondusfaktor
    0
    Kan vi ikke helst la være å diskutere Kongehuset ,kan lett skli ut og ende opp som en skjikane i debattens hete.

Husk dem har ingen mulighet til å svare tilbake
    ei heller reise bort.

Administrator
    Ble medlem
    May 2004
    Pondusfaktor
    28
    Syntes det er på sin plass med diskusjon om dette all den tid Kongen er sjefen osv, dog i minnelige former og saklig form. Sklir det ut tar vi grep. I mellomtiden er det interessant å se hva folk mener om uttalelser som unge Behn & Co kommer med.
    admin

Det er håpløst, og vi gir oss ikke.

Oversersjant
    Ble medlem
    Sep 2005
    Pondusfaktor
    9
    La unge Behn snakke så mye han vil, ingen bryr seg likevel. Hvis noen stemmer AP bare pga han så burde vedkommende bli fratatt stemmeretten.
    "saaatan din lille heltjævel, du berga dæ faen mæ den hær gangen å!"

Visekorporal
    Ble medlem
    Nov 2004
    Pondusfaktor
    7
    Mr Ari Behn er like mye kongelig som meg og inteserer med midt oppi ***** ka han stemmer. Skremmer meg mere at media gidder å bruke så mye energi på det

Takk, slutt =)
    Bite'em all, let Allah sort'em out

Sersjant 1. klasse
    Ble medlem
    Oct 2004
    Pondusfaktor
    9
    Ari er ikke kongelig, just married to one.. Ellers en hyggelig fyr når media ikke er tilstede.
    Hoit!
    84mm (Mozzing)
    What happens in the garage, stays in the garage

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •