Milforum - militært diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hæren, Marinen, Sjøforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: noen "opptakere" fra Sørlandet??

OR-1 Menig
    Ble medlem
    2004

noen "opptakere" fra Sørlandet??

Lurer bare på om det er noen her som har tenkt*å søke noe spes til sommeren eller har søkt.. FSK begynner å bli litt seint å søke da men :P

Har selv søkt MJ-opptaket og lurer på om det er flere fra sørlandet*som har tenkt seg på noe sånn:j??

OR-3 Visekorporal 1. klasse
    Ble medlem
    2004

RE: noen "opptakere" fra Sørlandet??

Jeg har tenkt til det ja (MJ). Har ikke sendt søknaden enda. Har forøvrig inne søknad til HV-Innsats (men kun frem til sommeren). Er med ut på treningsturer i helgene hvis det skulle være aktuellt

BTW: Bor i Kristiansand

-- Edited by cap at 22:57, 2005-03-02

jeg sover med lyset på, ikke for at jeg er redd for mørket, men for at mørket er redd for meg.

OR-1 Menig
    Ble medlem
    2004

kunne vært greit å få til noen turer ja..

Driver for øyeblikket å kjører det derre treningsprogrammet: marinej-dagboka.. Men ser at jeg må komme meg ut med en liten oppakning etterhvert.. varme opp rygg musklaturen.. hehe..

Er selv 20år og tildligere oppklaringsmann... løyntnant du? er litt opp i åra du da.. Er det 016 du mener?? starter ikke det opptaket i april ellerno?

Ble medlem
    2004

Er ikke så forferdelig gammel som resten av "HV-Tjafset" her inne;P Blir 22 i april. Søkte bare KYP (Sjøheimevernet Kystmeldeposter (Innsatsstyrker, ikke 016))*for å ha noe "konstruktivt" å drive med i helgene frem til sommeren=)

Var inne i storm 02/03 og i perioder ligget godt på latsiden i det sivile. Men fra ca rett før jul har det vært full trenings.

Pakning er nok alfa omega, men du har*vell god erfaring med det fra oppklaringstjenesten vil jeg tro. Følger du MJ-programmet slavisk? Evt. hvilken uke er du i?

jeg sover med lyset på, ikke for at jeg er redd for mørket, men for at mørket er redd for meg.

OR-1 Menig
    Ble medlem
    2004

haha.. du har noen år å gå på ja...

jeg begynte ca rett etter jul på det derre mj-dagboka.. har funka fint for meg og har prøvd å følge det sånn rimelig tett, men blir noen helger me øl og pizza og da;j.. er vel i uke 6-7 ellerno.. er faktisk å anbefale, men de legger ikke inn turer med sekk.. så det må en gjøre selv.. Men har tenkt å begynne med det etterhvert..

Men kunne fått i gang noen sekketurer eller div..

Skal faktisk å gikk kroppen litt bank med push, hang og sit nå..

Snakkes!

Ble medlem
    2004

Det som er problemet med helgefylla. Har nå faktisk kuttet kraftig ned på det (fra 2x/uka til 0,5x/uka:). Burde fått til noen overnattingsturer, gå med sekk og litt felt liv. Få med oss de andre sørlendingene som er her; ugress, l4rz og vet det er et par til. Ang. deg og meg tar vi det bare direkte, sender mail på PM.

OR-1 Menig
    Ble medlem
    2004

haha.. skjønner hva du mener.. Var selv i oslo i helgen og hadde meg en fyllatur med noen kamerater.. Men av og til må man jo unne seg noen små fyllakuler.. Det tror jeg selv Marinejegerene gjør!! :J haha.. Men jeg er med på noen turer etterhvert.. må gjerne få med noen flere.. akkurat nå er det litt stress for meg.. men mot våren og div. skal i allefall jeg bli å se i skogen..

Mail: f4kef8ck@hotmail.com

Jeg bare må komme inn i MJK.. MÅ MÅ MÅ!!! haha..

znakz!!

mj-treningsdagboka venter:P

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •