Milforum - militært diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hæren, Marinen, Sjøforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: trenningsprogram

OR-1+ Ledende menig
    Ble medlem
    2004

trenningsprogram

----

OR-4+ Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    2004

RE: trenningsprogram

Tja...Kommer litt an på. Det går fint an. Jeg hadde styrketrening i morges fra 8.30 til 09.45, og hadde løpetrening (8 minutts intervaller) i en time fra 19 til 20. Intet problem.

Tenk at du ikke skal trene så steinhardt. Etter hard trening trenger hele kroppen hvile, selv om det er armene det er gått verst ut over. Lytt til kroppen. Hvis du får smerter eller føler deg rar når du løper og har hatt trening tidligere på dagen, så stopper du.

Men det er fullt mulig. Bare husk å høre på kroppen. Vet jeg gjentar meg selv, men det er ekstremt viktig.

OR-1+ Ledende menig
    Ble medlem
    2004

----

OR-4+ Korporal 1. klasse
    Ble medlem
    2004

Men ha i tankene de belastningene og hvordan dagene og ukene vil utarte seg under opptaket. Det blir jo ikke enten løping den timen/dagen eller tunge løft den andre. Sjekk HJK og MJK sine trenings program så har du en pekepinn på hva du burde greie/trene opp mot. Jeg selv gjennomfører nesten alltid styrke testene Hang-ups, sit-ups, push-ups, rygg-ups og dips etter en løpetur uansett intensitet på marsj/løpeintensiteten. Det er jo slik opptakenne foregår. Lykke til!

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •