Milforum - militært diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hæren, Marinen, Sjøforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Svømming

Rekrutt
    Ble medlem
    2004

Svømming

Hei!

Trenger litt hjelp.. dette er litt flaut, men, men... Noen som vet om noen bra svømmekurs i Oslo området? Tenker da på crawl.. Gidder ikke å finne opp kruttet på nytt lissom.

på forhånd takk!

Mvh Blitzen

OF-3 Major
    Ble medlem
    2004

RE: Svømming

Snakk med lokal svømmeklubb - f.eks Bærumssvømmerne. Dette er IKKE flaut. Sjekk en annen svømme-tråd her på forumet.

Hvis ikke kan jeg gi deg kontaktinfo på en svømmelærer på Rena hvor du bruker svømmehallen i leiren. Blir litt kjøring men meget dyktig svømmelærer.

OR-2 Visekorporal
    Ble medlem
    2004

RE: Svømming

Enig med admin - dette er ikke flaut! Selv kunne jeg bare grunnleggende svømming da jeg for omkring 3 år siden bestemte meg for å lære det skikkelig... Møtte opp på nærmeste svømmeklubb og sa at jeg ville begynne.

De to første ukene trente jeg med folk godt under min alder, mange av dem rakk meg kun til brystet. Vi trente samtidig med konkurransesvømmerne, men vi hadde vår egen bane og vår egen trener. Etterhvert joina jeg konkurransesvømmerne (jeg var fremdeles en elendig svømmer) og da begynte det virkelig å gå fremover!

Fulgte det samme programmet som de hadde. Det var avsindig hardt for meg, MEGET god mental trening som også førte til gode resultater, men jeg klarte aldri og fullføre alt som skulle gjøres innenfor to timers øktene.

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •