milforum.net - fra  sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Milforum - Fra sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: MPgammel skade

Cornell
    Gjest

MPgammel skade

I morgen har jeg innrykk i militærpolitiet! Motivasjonen er på topp, og den fysiske formen føler jeg er bra. Jeg las på forvarets forum om en stakkar som hadde drømt om å bli politi, men ble dimma på dagen pga en slitasjeskade han hadde hatt før (Riktignok OPPSØKTE han legen og spurte om et eller annet vedr. denne skaden). Legen dimmet han på dagen, han fikk ingen sjanse...Og politidrømmen gikk i dass...

Jeg var på sesjon sensommeren 2002, og søkte bl.a på MP osv...Tidligere i 2002 hadde jeg hatt en ryggskade (Liten prolaps i ryggen) men denne ble bare bedre og bedre nå (Da jeg var på sesjon) Etter å ha forklart legen min at jeg ble bedre og bedre og at jeg nettop hadde startet å trene (Spilte fotball fra før) erklærte han meg tjenestedyktig, og i morgen har jeg altså innrykk på MP-skolen...

Skaden? Jeg har ikke kjent fnurten av den på over 1.5 år, jeg har vært helt bra og har drevet med alle slags fysiske aktiviteter, bl.a å hardtrene ekstra i 2mnd foran innrykket i morgen...Og jeg er helt bra i ryggen...

Så...Er det mulig at legen likevel dimmer meg i morgen pga en skade som var vond for så lenge siden som er helt vekk ? *Paranoid*

gob016
    Gjest

RE: MPgammel skade

tviler på at det er noe problem i det hele tatt, med mindre du begynner å syte over ryggskader da :)

Lignende tråder

1. Vådeskudd med skade ved HBS
    By cwo-kp4 in forum S-2 1. Generelle nyheter.
    Svar: 48
    Nyeste innlegg: DTG 151824A Jan 16,
  2. Førtidsdimm pga skade
    By Quebec in forum Mannskapsmessa
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: DTG 221018A Oct 13,
  3. FJK Skjev storetå, skade?
    By Mallz in forum Førstegangstjeneste og verneplikt
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: DTG 051644A Nov 12,
  4. Skade på rygghvirvel?
    By binders in forum Forsvarets sanitet (FSAN)
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: DTG 221210A Jul 09,
  5. Skade rett før hjk-opptak. hva nå ?
    By sindrulf in forum S-3 2. Totalforsvaret
    Svar: 21
    Nyeste innlegg: DTG 262131A Jul 06,

User Tag List

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine