Milforum - militrt diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hren, Marinen, Sjforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militrt Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Trd: Lnn - Marinejeger etter frste ret?

Gjest

Lnn - Marinejeger etter frste ret?

hva er lnnen for en Marinejeger etter frste ret?
    og hva kan lnnen vre vis man verver seg til internasjonan teneste?

Gjest

Re: Lnn

Sitat Opprinnelig skrevet av Matias
    De som vil bli marinejeger tenker ikke p lnn..

Gjest

Du kan jo kikke gjennom denne trden, og hvis ikke svaret er der, kan du jo sprre direkte:

Gjest
    veit det.
    lnnen har nesten ingen ting si for min del. men tenkte det kunne vre greit vite.

Gjest

Sitat Opprinnelig skrevet av njetnjet
    Flsete svar. Penger kan ikke vre en del av motivasjonen din, men er det det, s faller du raskt igjennom p opptak. Men slik vr verden er, s er lnn interessant uansett yrke for det dikterer din og din families situasjon utenom jobbsfren.

Gjest
    Marinejegertrden p rektrutering sier flgende:

4. Lnnsystemet til Forsvaret er bygd opp p en fast del og en del som er avhengig av aktiviteten. Det frste halve ret hos oss vil du kun f den faste delen (ca 265.000 for et r eller 132.500 for et halvt r) - dersom du har fullfrt frstegangstjenesten. Deretter lnnes du p linje med resten av banden som fr ekstra betalt for kveldsarbeid og velser. Summen du anslr (650.000) kan vre reell, men det forutsetter da at det jobbes en del.

Ble medlem
    1970
    Summen du anslr (650.000) kan vre reell, men det forutsetter da at det jobbes en del.[/quote]

men som MJK s er jobber man nokk en dell. uten at je skall si noe mer om det. det er jo gradert info hva og og hvor og nor og kor mye det jobbes. men 650.000- 700.000 hres ikke feil ut nei.:D

Gjest

Sitat Opprinnelig skrevet av twominds
    Sitat Opprinnelig skrevet av njetnjet
    Flsete svar. Penger kan ikke vre en del av motivasjonen din, men er det det, s faller du raskt igjennom p opptak. Men slik vr verden er, s er lnn interessant uansett yrke for det dikterer din og din families situasjon utenom jobbsfren.
    Penger er nok ikke det som motiverer meg noe serlig. det er helt andre ting.
    er bare lit nyskjerrig p om det er vert satse p det utenom frstegangstenesten med tanke p konomien
    Men utenom det s har jeg forsttt det slik at det er veldig sosialt og spennende og ikke minst lrerikt. (og hardt)

Gjest
    700 000,- er ingen ting iforhold til hva du utsetter deg selv for. Lie betaler nesten det dobbelte.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av blackwater
    700 000,- er ingen ting iforhold til hva du utsetter deg selv for. Lie betaler nesten det dobbelte.
    javel. tror ikke noen kan betale godt nok i forhold til hva man utsetter seg for i et slikt yrke, men det er jo bare snakk om f greit betalt for gjre noe man liker. Jeg ville nok foretrukket jobbe for forsvaret fremfor "Vi menn Lie" selv med halve lnna!

kunne jo trent hardt for bli fotballproff istedet :-)

Gjest
    Barbaren; kan du utdype deg selv litt " Jeg ville nok foretrukket jobbe for forsvaret fremfor "Vi menn Lie" selv med halve lnna!"

Gjest
    regner med at det er Espen du tenker p med Lie?

Gjest
    Korrekt

Gjest
    N vet ikke jeg srlig mye om Lie personlig eller hans organisasjon, men jeg stiller meg meget kritisk til selskapet Omega. Dette er et selskap som har vrt i politiets skelys og har ftt et drlig mediabilde. Slike selskaper finnes det svrt mange av, men Lie's vil etter mitt syn ikke vre kvalifisert til en seris aktr. (eks. hjemmesiden har ikke vrt oppdatert p lang tid, Lie's personlige "karriere")

At noen da vil velge Forsvaret framfor slike organisasjoner selv om dette vil bety at de fr mindre lnn er vel ikke s vanskelig forst?

Derimot var ikke dette temaet her i trden, men hvor mye lnn en kan f etter gjennomfrt 1 r som marinejeger ;)

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militrt Utstyr - Friluftsliv

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •