milforum.net - fra  sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Milforum - Fra sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Tjenestebevis

Gjest

Tjenestebevis

Hvor mye tar man hensyn til tjenestebevis når man søker seg inn i MJK eller HJK?

Har fullført førstegangstjenesten, og som nicket mitt sier var jeg ikke akkuratt så jævlig PÅ..! Dvs stort sett "under norm"!

Gjest
    Hmm... Ikke noe vondt ment men ut i fra nicket ditt og annet du har skrevet andre steder her så virker det som om du ikke helt har lagt den stilen av deg så hvorfor gidder du søke en ultra hardt opptak/tjeneste da?

Og for å svare på spørsmålet ditt så sliter du dessverre med en dårlig tjeneste uttalelse ja... Men alle søknader blir behandlet individuelt... Så hvis du klarer å overbevise MJK om at du har forandret deg så kanskje...? Lykke til!

Gjest
    Tanken har streifet meg også..
    Ikke for å bedømme deg på noen måte, men tror det kanskje vil bli vanskelig når tjenesteuttalelsen din er som du beskriver her.
    Selv om det selvfølgelig ikke er bare den alene som er avgjørende så er det vel naturlig å se ekstra på den når det gjelder uttak til slike avdelinger vil jeg tro.
    Personlig så ville jeg nok ikke brukt mye tid på å behandle en søknad med et slikt utgangspunkt.
    Men som No fear sier så behandles søknader individuelt så det er alltids en mulighet.
    Lykke til.

Gjest
    Nå må vi ikke være urimelig ovenfor Lakkalur,vi vet jo ikke hva slags førstegangtjeneste ,vår kjære fellow forums medlem var pålagt.Jeg skal være den første til å forstå at hvis en soladt blir kommandert til å tjenestegjøre i en våpengren,avd som har ett innhold som faller langt uten for hans -hennes interresse området så er det ikke så forbanna lett bestandig å være topp motivert.Så dersom du har lyst til å prøve deg på Rena eller Ramsund Lakkalur sier jeg stå på kjære venn , hverken de overnevnnte talere eller jeg er med i opptaksrådene.

Gjest
    Som sagt så er det ingen som dømmer gutten infanterist!!!!!!!
    Jeg fortalte han bare hva han kunne vente seg og ønsket han lykke til. Det gjorde også masterBlaster...

Lignende tråder

1. Tjenestebevis Bergen dårlig tid
    By ComKFOR in forum Førstegangstjeneste og verneplikt
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: DTG 211129A Mar 14,
  2. Tjenestebevis
    By lakkalaur in forum Forsvarets spesialstyrker (FS)
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: DTG 011101A Oct 06,

User Tag List

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •