Milforum - militært diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hæren, Marinen, Sjøforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 40 av 56

Tråd: Spesialstyrke kunst..

Gjest
    Personen på det nederste bildet hadde jo mildt sagt interessant hår og figur. Er det snakk om en mann som utrolig nok er spinklere enn meg, eller en kvinne?

Gjest
    Merket meg det samme; det må jo være en jente...

Gjest
    Tror jeg skal klippe meg hvis jeg skal i felt med dere to...

Og legge på meg noen kilo.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av td
    Tror jeg skal klippe meg hvis jeg skal i felt med dere to...

Og legge på meg noen kilo.
    Hehe...

Gjest
    Synd bildene ikke var litt større..
    Spennende og se en kvinnelig spesialsoldat.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av KNet
    er litt usikker eg, ikke sikkert personen på bildet er en kvinne. Har sett "små" elitesoldater også.

Gjest
    Det er ikke en kvinnelig spesialsoldat.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spurven
    Det er ikke en kvinnelig spesialsoldat.
    Regner med at du forteller oss hva det er da? Jeg tipper det er en modell av en spesialsoldat...;-)

Gjest
    Hvis det ikke er en kvinnelig spesialsoldat så er det kanskje en mannlig spesialsoldat;)

Gjest
    Herregud for en diskusjon.......!

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Phoenix
    Herregud for en diskusjon.......!
    Yepp, og ditt bidrag høynet den heller ikke.....hehe

Gjest
    Jeg tipper det er Mette Tronvoll utkledd som spesialsoldat:)
    Nesten som Buzz dette, men heter isteden for "Buzz, the sex of the person is??"

Gjest
    Men var bildene fine, og får hun frem budskapet som hun vil formidle?

Soldatenes massive og kamuflerte fremtoning motsetter seg per definisjon en individuell karakteristikk. Blikket samt de minimale variasjoner og nyanser i gester og holdning blir bildenes bærende elementer som portretter
    Nesten som maleren som hadde utstilling. Kunstgalleriet hadde visning, og guiden la ut i det vide og det brede om hva kunstneren hadde tenkt da han malte bildet. Kunstneren hørte hva som vart sagt og hans kommentar var "Jeg synte bare fargene var fine, blått og gult passet liksom så godt sammen"

Mulig noen i Oslo som har tatt turen innom Møllergaten 34 og sett bildene live?

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av BravoTwoZero

Mulig noen i Oslo som har tatt turen innom Møllergaten 34 og sett bildene live?
    Hehe får vel stikke innom en dag på vei til eller fra jobb.

Gjest
    Det står i artikkelen "- Men for meg ble ikke disse guttene skremmende, smiler Tronvoll". Så det er nok ikke ei dame vi ser. Det kan være at bildene ikke er gjengitt i riktig størrelsesforhold i høyde x bredde, for jeg synes alle operatørene ser veldig spinkle ut.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Foxtrot#3
    Det står i artikkelen "- Men for meg ble ikke disse guttene skremmende, smiler Tronvoll". Så det er nok ikke ei dame vi ser. Det kan være at bildene ikke er gjengitt i riktig størrelsesforhold i høyde x bredde, for jeg synes alle operatørene ser veldig spinkle ut.
    Men man trenger da heller ikke å være noen gigantisk bamse for å bli spesialjeger. Har sett spesialsoldater før som ikke er særlig akselbrei for å si det sånn.

Gjest
    Store muskler er ikke nødvendigvis ensbetydende med utholdenhet.
    En utholdende muskel er slankere enn en eksplosiv muskel.
    Bare å se på langdistanse løpere kontra boddy buildere.
    Men litt vekt/rå muskelkraft er nok en fordel i nærkamp situasjoner.

Gjest
    Er vel greit med bitte litt muskler og kropp når man skal bære tungt over lengre strekninger. Men det er vel en like stor ulempe å være for liten som å være for stor. Det beste er jo å være passe til det man driver med....hehe.

Gjest
    Hvorfor ikke bare lage en fordømt tv serie om soldatene våre? Gah.. -oppgitt-

Gjest
    Jeg kjøpte avisa Morgenbladet på søndag, og der er det mange av disse bildene... I litt større format også..

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av ollvarr
    Jeg kjøpte avisa Morgenbladet på søndag, og der er det mange av disse bildene... I litt større format også..
    Har du scanner så kan du sikkert prøve å få de inn på pcen.
    Hva hett den artikkelen? prøvde og søke på sidene (Morgenbladet) deres men fant ingenting.

Gjest
    fortsett med å kjøpe morgenbladet.......

eller gjør som jeg, abboner på dette fortreffelige bladet.

tv-program?! som 71 grader? synes det var noe kjent med den ene fyren der ja? :)

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av barbaren
    fortsett med å kjøpe morgenbladet.......

eller gjør som jeg, abboner på dette fortreffelige bladet.

tv-program?! som 71 grader? synes det var noe kjent med den ene fyren der ja? :)
    Kansje det kunne blitt en god situasjons-komedie. SPESIALJEGERENE.
    'Hey Arne! Har du tatt FEIL recon pack nå IGJEN? Hahahahahah. oh no he didn't:D

Gjest
    Hehe...

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av No fear
    Hehe...
    Her er det 5 bilder i større utgave.
    Bare klikk på bildene så får du større utgave.
    http://www.foto.no/cgi-bin/articles/...rticleId=38119

Ble medlem
    1970
    Rent fototeknisk er det meget kjedelige bilder (les forøvrig anmeldelsen av utstillingen på foto.no)

Gjest
    Men er litt tøft å se gutta da..

Gjest
    Med tanke på hvor sjeldent man faktisk ser disse gutta på bilde burde an være fornøyd..

Det blir hva du selv gjør det til:P

Ble medlem
    1970
    Kall meg gjerne ukultivert og uvitende, men jeg finner ikke kunsten her. Dvs det "allmenne" med kunsten, at folk flest skal få noe ut av bildet.
    Disse bildene kan -for meg- minne om bilder jeg tok i fgtj. Uten at de får omtale i media av den grunn.

Jeg likte best det første bildet, av soldaten som står med ryggen mot fotografen.

Gjest
    Blir vel kunst når du forstørrer bildet til XX og henger det opp på en vegg?

Blir nesten som han som tegnet en svart strek på ett hvitt lærret. Streken kostet 5000 NOK. Annmelderen " En må nært opp til bildet for virkelig å få ett inntrykk av det kunsteriske mesterverket. Følelsene som kommer til uttrykk i streken, måten han har ført penselen på kan ikke annet en karrakteriserest som ett mesterverk". For meg var det bare en svart strek på tvers av et hvitt lerret.

Gjest
    jeg synes faktisk at bildet av personen med hjelmen under armen, og ser halvveis bort i fra kameraet var meget sterkt....
    Holdningen, Håret, havet med smådetaljer.
    dette var min klare favoritt, og hadde likt å ha den som poster ^_^

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av BravoTwoZero
    Blir nesten som han som tegnet en svart strek på ett hvitt lærret. Streken kostet 5000 NOK. Annmelderen " En må nært opp til bildet for virkelig å få ett inntrykk av det kunsteriske mesterverket. Følelsene som kommer til uttrykk i streken, måten han har ført penselen på kan ikke annet en karrakteriserest som ett mesterverk". For meg var det bare en svart strek på tvers av et hvitt lerret.
    Klassisk! :-D

Gjest
    dolg, en connesoire

Gjest
    Var å titta på bildene i dag, tok ikke helt av akkurat.

Var ikke mer enn ca 15 bilder, alle i samme oppstilte stil.

Greit nok, men avgjort ikke mer.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggs
    dolg, en connesoire
    hehe... mange års øvelse ligger bak...

Gjest
    For noen så er å snotte seg i et tørkle og henge det opp på veggen kunst.... DERSOM snottet tilhører en annerkjent kunstner.

Hadde jeg jort det samme med identisk resultat i.e: samme voldelige splatter effekt utover stoffet og kalt det kunst hadde jeg bare blitt kalt for en syk ekkling.

Gjest
    Målet må jo være å få snottet til å ligne på noe.
    "Snotteferden i Hardanger" og "Snott i solnedgang" hadde sikkert blitt en stor attrasksjon.

Gjest
    husk at mennesket leter alltid etter orden i kaos.
    suggesjon er en finfin ting hihi :p
    Hvorfor tror du ikke at mennnesker alltid ser objekter de kjenner igjen i skyformasjon? fortell en mann at julenissens portrett er gjemt inni snottkunsten så kan du banne på at han ser julenissen og bare han stirrer lenge nok ^-^

Gjest
    Noen i laget mitt ble fotografert da vi var på skytebanen. Aner ikke om hun tok feil av oss og HJK. Vi måtte også taue bilen hennes opp fra grøfta. Det viser seg at små slitne franske biler ikke har de største terrengegenskaper i Renas vinterland.

Side 1 av 2 12 SisteSiste
Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •