milforum.net - fra  sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Milforum - Fra sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Marinejegerkomando

Gjest

Marinejegerkomando

Hei.

Jeg er en gutt på 17 år som har sinnsykt lyst til å bli marinejeger, har dere noen tips til meg som jeg kan forberede meg på. Unntatt trening for det er jo en selvfølge.
    Er det noen flere der ute som skal bli marinejegere??

---------------------------------------------------
    No guts, no glory!!

Gjest
    Velkommen til forumet!
    Det finns utallige tråder om dette allerede. Sjekk under spesial styrker, og bruk søke funksjonen :)

Gjest

Re: Marinejegerkomando

Sitat Opprinnelig skrevet av johnzn
    Hei.

Jeg er en gutt på 17 år som har sinnsykt lyst til å bli marinejeger, har dere noen tips til meg som jeg kan forberede meg på. Unntatt trening for det er jo en selvfølge.
    Er det noen flere der ute som skal bli marinejegere??

---------------------------------------------------
    No guts, no glory!!
    Kjør et søk på "marinejeger" "forbrede" eller bare titt rundt. det er laget mange mange tråder om hvordan man best kan forbrede seg.

Gjest
    Hei og velkommen til dette da tilsynelatende perfekte forumet for sånne som deg...

Jeg vill anbefale deg å bli med på fellesturene, de gir god trening, du møter gode folk som trener målrettet mot ?nesten?? de samme målene som deg...
    Kanksje finner du også ut at de bor ikke så langt unna deg og du har kanskje fått deg en usedvanlig motivert trenings partner, noe som er i følge meg:P Priceless:)

Uansett lykke til, du skal sikkert inn i førstegangtjenesten da eller?

Gjest

Re: Marinejegerkomando

Jeg er også en gutt på 17 år, som har veldig lyst til å bli marinejeger. Jeg prøver å være veldig alsidig i min trening for å unngå belastningsskader. Går mye i skog og mark, på mykt underlag, det er kjæmpe godt trening bare å gå langt å lenge m en 10-20 kilo på ryggen.

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Znuddel
    Velkommen til forumet!
    Det finns utallige tråder om dette allerede. Sjekk under spesial styrker, og bruk søke funksjonen :)

Lignende tråder

1. Marinejegerkomando
    By johnzn in forum Forsvarets spesialstyrker (FS)
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: DTG 212111A May 06,

User Tag List

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •