Hei, jeg lurer på en ting, er det bare 14åringer her inne som har store ønsker om og bli jeger fordi da er man barsk og en tøff? no offence til noen, bare og arristere meg hvis jeg sier feil. men det virker som alle tenker bare på det med kondisjonen og styrke, der tror jeg dere har tatt feil.. jeg vill si at psyken har mere og si en det fysiske.

Det jeg egentlig lurte på var hva slags folk som er her?

Jeg selv er ikke no "trenings narkoman", jeg trener og sånn men ikke like mye som noen av dere her inne, men jeg vill si at jeg har en sterk syke, jeg er ikke no serlig redd osv jeg har en jobb hvor jeg har blitt slått etter med kniv og sånn, og jeg trives, jeg liker utfordringer og jeg jobber bra under stress jeg har testa litt ulovlige stoffer osv har løpt fra politi med hund i skogen osv. Jeg har også gått helse og sosial på vgs og syns det var morro jeg liker og teste ut ting og jeg er flink til og interigere meg. og jeg SKAL inn som fallsjærm jeger eller spesial jeger, har hatt lyst til det siden jeg var 14 og nå er jeg 19. håper det er flere som kan fortelle litt om seg selv

Det jeg er ute etter med denne posten er og se hvordan folket er :) er det mange her som meg, eller er det folk her som bare løper og trener hele dagen her?