milforum.net - fra  sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Milforum - Fra sikkerhetspolitikk til stridsteknikk
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Birkebeiner?

Gjest

Birkebeiner?

Noen av forumets deltakere som prøver seg i Birkebeineren? Årets ritt går av stabelen 20.August, men i år deltar jeg ikke da det ikke kan kombineres med perm fra Forsvaret. Kanskje noen av forumets deltakere stiller? Neste år satser jeg imidlertid for fullt, og kommer til å melde meg på trippelen. Dvs. rennet, rittet og løpet.

Har en drøm og et mål om å klare merket i alle tre konkurransene, for å kunne tildeles hedersbetegnelsen "Super Birkebeiner". Fint å ha på veggen.

www.birkebeiner.no

Gjest
    Jeg sykler rittet....har gjort det i tre år nå!.
    Klarte merket i fjor...

Trakthor

Gjest
    Kan anbefale å ta hardhausen,,Trho-Oslo,birken på ski,Oslo marathon. Eller hvis du hvil ha større utforrding ,superhardaus,merket på birken,helmarathon trho-oslo på under 24 t.

Gjest
    Har høyrd ei historie frå troppsjefen min, om noko spesielt med hardhaus og Krigsskulen. Var å sykle Trondheim - Oslo på ein eller anna gammal sykkel, gå Birkebeinaren på nato-plank og maraton i M77. Er det nokon her som kan verifisere/oppklare/avkrefte?

Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arangaras
    Har høyrd ei historie frå troppsjefen min, om noko spesielt med hardhaus og Krigsskulen. Var å sykle Trondheim - Oslo på ein eller anna gammal sykkel, gå Birkebeinaren på nato-plank og maraton i M77. Er det nokon her som kan verifisere/oppklare/avkrefte?
    Jeg mener å ha hørt at denne kalles "håplausen" og at denne premieres under oppstilling på KS. Noen som kan avkrefte/bekrefte?

Gjest
    Kan desverre ikke stadfeste om håpløsen eksisterer i hæren.Men jeg vet at Kadetter i fra KS i mange år har syklet trh-osl på grønne militærsykler med kun en utvekslig iført arbeidsuniform,hjelm,feltstøvler.

Gjest
    har meldt meg på trippel for 06. ser frem til snøen kommer, det er få ting som kan måle seg med den første skituren.

Gjest
    Lykke til ,det går nok rette veien.Vennelig hilsen infanteristen.

Gjest
    jo takk, men jeg har aldri deltatt i et løp noensinne, så jeg tenker det blir en gjennomføring, men selvfølgelig skal jeg gi alt selv om jeg ikke tror det står til merke. er friluftlivsentusiast og liker meg bedre alene på toppene enn midt i klynga, får vel sikkert panikkangst av mengden folk!

Lignende tråder

1. Birkebeiner?
    By Recon in forum Førstegangstjeneste og verneplikt
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: DTG 282141A Sep 05,

User Tag List

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •