Foto:Forsvaret

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Liker Liker:  0
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Lønn som jeger??

Guest

Lønn som jeger??

Hva er det de forskjellige jegerene får i lønn?? jeg mener at jeg leste en plass at spesialjegere fikk 700 000,- i året.

2. Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Guest

RE: Lønn som jeger??

Det står på HJK sine sider under "Ofte stilte spørsmål" at spesialjegerlønn ligger på mellom 500 000 - 700 000 kroner, avhengi av stilling og hvor lenge du har vært der.*Et annet sted på HJK-siden står det*at lønnen*for tiden er under vurdering.

-- Edited by TMD at 13:00, 2004-08-30

Guest

Tillegg for øvelser/døgn i felt + risiko tillegg er med å dra opp. Flere på forumet som er gode på dette så antar vi får klart svar fra de som kan...

Guest

Man tjener godt men ikke godt nok om du regner timer "på jobb" og riskoen man utsetter seg selv for. Ikke bare med tanke på liv og helse til seg selv, men ikke glem at de fleste av oss har familie og venner som må finne seg i at man er til tider mye borte uten å kunne si hvorfor. Dette setter enormt press på samboer/kone som sitter igjen hjemme. Dette kan ikke måles i kr og øre. Men indikasjonene rundt 700k er riktig. +/-.

Guest

Hmm....stemmer nok det ja....Men har hort masse rykter at de tjener skattefritt stemmer det eller??? takker for svar...

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •