Milforum - militært diskusjonsforum. Forsvaret, Luftforsvaret, Etterretningstjenesten, Hæren, Marinen, Sjøforsvaret, debatt, Geopolitikk

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Yrkessoldat etter førstegangstjeneste

Rekrutt
    Ble medlem
    Nov 2016
    Pondusfaktor
    0

Question Yrkessoldat etter førstegangstjeneste

Jeg er nå inne i førstegangstjeneste og ønsker selvfølgelig å bli i forsvaret.
    Og har lenge sett for meg en stilling som deltar på internasjonale operasjoner.
    Lurer nå på mulighetene og hva folk anbefaler etter førstegangstjenesten.

Jeg har lenge drømt om Skarpskyttertroppen i TMBN eller Spesialjeger i FSK.
    Har jeg da mulighet til å gå på grenaderopptak, for å så søke stilling i gitt tropp i TMBN?
    Og kan jeg gå på opptak som Grenader og/eller Spesialjeger?
    Evt hvilke andre muligheter og stillinger kan jeg søke på og hvordan er prosessen?

Nå i førstegangstjenesten er sambandsoperatør/ildleder i en patrulje i bombekastertroppen (BK-OP) og stortrives

Takk på forhånd.

Korporal
    Ble medlem
    Jun 2012
    Pondusfaktor
    8

Sv: Yrkessoldat etter førstegangstjeneste

Eg var på ein brief med Forsvarets Personell- og Vernepliktssenter (FPVS) for litt over ein månad sidan, og det ser ut som om dei planlegg å gjere om på opptaks- og seleksjonsopplegget for grenaderar i Hæren. I forkant av mitt eige opptak kunne eg i påmeldinga på forsvarets nettsider velje inntil tre bataljonar i prioritert rekkefølgje, og skreiv noko om kva type stilling eg ønskja i eit kommentarfelt. Deretter blei eg kalla inn til opptak for ein av mine valgte avdelingar, på eit felles grenaderopptak for Hæren. Under vegs på opptaket fekk me høyre meir spesifikt om kva slags stillingar som var ledige, og me skreiv opp fem ønskja stillingar i prioritert rekkefølgje i forkant av intervju. Åra etter eg var på opptak har er det blitt gjort likt, med noko endra form og farge, som til dømes desentraliserte fysiske testar i forkant av opptak (I staden for eigenerklæring slik eg hadde) og at ein allereie i internett-påmeldinga kryssar av for kva slags stilling ein ønskjer. Etter endt opptak blei eg sendt på grenader-grunnkurs på Rena, med påfølgjande kort sommarferie og jobbstart i august.

Som sagt så ser det ut som om FPVS ønskjer å gjer om på opptaks- og seleksjonspraksisen, og det me blei fortald var at ein i framtida ønskja å basere seg meir på tenesteuttalelsar og resultatar frå testar ila heile førstegongstenesta, samt at ein primært ønskja at vernepliktige skulle bli tilsett innafor eige fagfelt/avdeling som grenaderar. Telemark Bataljon og HRS -miljøet skal ha eit eige opptak. Inntrykket eg sitt med er at økonomi nok har vore ein faktor og at ordninga med sentralisert grenaderopptak har vore for ressurskrevjande. Men, form og farge blir me nesten berre nødt til å vente til våren på, når det kjem informasjon på internett.

Når det kjem til stilling, så er det ei kjent sanning at forsvaret har ei utfordring med ståtid, og at det er ein jevn straum med personell som sluttar kvart år. Normalt så blir stillingar lyst ut internt før dei fylles opp med nye grenaderar, så om du ikkje får "draumestillinga" med ein gong du byrjar som grenader så har du i alle fall fått ein fot innafor systemet. Men erfaring frå BK-OP er nok god ballast å ha med seg til å søke på patrulje og skarpskytterstilling. Spesialjeger kan eg ikkje nok om til å uttale meg, men dei har mykje god informasjon på forsvarets nettsider.
    Ubique quo fas et gloria ducunt

Rekrutt
    Ble medlem
    Nov 2016
    Pondusfaktor
    0

Sv: Yrkessoldat etter førstegangstjeneste

Takk for kjapt svar med mye nyttig informasjon.
    Som du sier ser anerledes ut på forsvaret.no i det siste, når det gjelder opptak og seleksjonspraksisen.
    Snakket med befalet mitt i dag og fikk vite at vi ville få mer informasjon når det nærmer seg.
    Jeg er vel kanskje litt vel ivrig etter å ha "planen" klar så tidlig som mulig
    Igjen takker for svar!

Milrab - Milforum - Nettbutikk - Militært Utstyr - Friluftsliv

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Lignende tråder

1. BS etter Førstegangstjeneste?
    By Tordern in forum Generelle diskusjoner om avdelinger
    Svar: 23
    Nyeste innlegg: 03-03-11, 16:23
  2. Karriere som yrkessoldat
    By hvorre in forum Mannskapsmessa
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 24-11-08, 13:06
  3. Grad etter førstegangstjeneste
    By ghj in forum Mannskapsmessa
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 23-03-07, 18:57
  4. Sjansen for å dra ut i int.ops etter førstegangstjeneste?
    By P0k3 in forum Forsvarets deltakelse i Internasjonale operasjoner - INTOPS
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 28-01-07, 16:43
  5. Intops etter førstegangstjeneste
    By Kristoffer in forum Annen militær/sikkerhetsrelatert tjeneste
    Svar: 16
    Nyeste innlegg: 12-02-06, 19:07

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •