Jeg er gutt på 17 år og jeg er svært interessert i førstegangstjenesten og evt jobb/utdanning i Forsvaret, men jeg lurer litt på hva som passer meg best.

Jeg holder for øyeblikket med å ta et fagbrev som blikkenslager (yrkesfaglig) så alt som krever studiekompetanse er mer eller mindre utelukket. Jeg er i grei form og har startet på et program som burde få meg i ganske god form det neste året. Jeg er sånn passe flink til å svømme og burde ikke ha noe særlig problem med det. Jeg liker turer i naturen både med og uten sekk og har også litt erfaring med pistoler og rifle. Jeg fungerer mye bedre i grupper/lag en jeg gjør på egenhånd og tolerer dårlig vær og kalde/varme temperaturer. Teori biten er kanskje der jeg stiller svakest da jeg fikk 3 i PY-matte på skolen men scoret bra på språkfagene. Jeg er også svært motivert.

Jeg har undersøkt litt og syntes blant annet kjk virker ganske interesant men vet at disse avdelingene kjører et ganske tøft løp og har et krevende opptak. Om det er noe informasjon som mangler så spørr meg gjerne.