Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Sjefssersjant
    Ble medlem
    Mar 2005
    Pondusfaktor
    46

Historiske CIA-dokumenter om den sovjetiske marinen under den kalde krigen

CIA har lagt ut en gavepakke til marinenerd.. jeg mener marinehistorisk interesserte (@eisenhower faller meg inn), med en drøss avgraderte dokumenter fra 60-70- og 80-tallet:

The release encompasses 82 documents spanning some 2,000 pages and covering three decades from the 1960s to the 1980s. The documents range from translations of clandestinely-obtained articles from the Soviet military journal, Military Thought, to high-level National Intelligence Estimates. The entire collection, along with a 51-page booklet that provides an overview of the declassified intelligence revealed, can be found at https://www.cia.gov/library/readingr...is-soviet-navy.
    Disiplin er å gjøre ting skikkelig selv om ingen ser på.

2. Peshmerganor - Min kamp mot Kalifatet.

Battle Captain
    Ble medlem
    May 2006
    Pondusfaktor
    78

Sv: Historiske CIA-dokumenter om den sovjetiske marinen under den kalde krigen

Det er vel en grunn til at vi ikke har hørt fra @Eisenhower på en stund...
    "Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't."

på Twitter

Sersjant
    Ble medlem
    Sep 2010
    Pondusfaktor
    17

Sv: Historiske CIA-dokumenter om den sovjetiske marinen under den kalde krigen

Hæ?

Navn:		keep-calm-nerd-is-the-new-sexy.png
Visninger:	0
Størrelse:	17,8 KB
    "Whoever reads history with a mind free from prejudice cannot fail to arrive at a conviction that of all military virtues, energy in the conduct of operations has always contributed the most to the glory and success of arms"

Tilpasset MILFORUM søk

Søkemotor

Tilpasset søk
Støtte
Støttemuligheter