Vi i Nammo har nettopp lanser nye nettsider, og mye av tanken bak de nye sidene bygger på at vi i industrien må ta større ansvar for å informere om vår sektor og vår nisje enn før. Bakgrunnen er rett og slett at det blir færre og færre gode fagmedier og fagjournalister der ute som kan bidra til å få ut denne informasjonen. Vi må derfor gjøre mer av jobben selv.
Men - det vi lurer på er - hva slags innhold/informasjon/artikler er det folk i og rundt forsvarssektoren egentlig leser på nett? Hva karakteriserer godt innhold og god informasjon? Hva er det som er verdifullt for dere å finne? Vi har selvsagt noen tanker om dette selv, men jeg vil gjerne høre litt hva andre tenker slik at vi er sikre på at vi planlegger og produserer innhold som treffer målgruppene våre (som de aller fleste av dere er en del av.)
Men - det vi lurer på er - hva slags innhold/informasjon/artikler er det folk i og rundt forsvarssektoren egentlig leser på nett? Hva karakteriserer godt innhold og god informasjon? Hva er det som er verdifullt for dere å finne? Vi har selvsagt noen tanker om dette selv, men jeg vil gjerne høre litt hva andre tenker slik at vi er sikre på at vi planlegger og produserer innhold som treffer målgruppene våre (som de aller fleste av dere er en del av.)
Kommentér