Globalt toppbanner

Collapse

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Meldinger til/fra Ledelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Helt enig, dette skriver jeg med Tapatalk.
    At sauene vedtar at alle skal leve av gress hjelper dem lite hvis ikke ulvene er enige.

Kommentér

• Tapatalk er genialt, ja!
      Who needs 72 virgins? How about 72 slutty women who know what they are doing?

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Znuddel Vis post
        Må man bruke Google Wallet for å kjøpe produktet? Virker ikke som det er andre alternativer.. Aldri sett dette før
        Må betale for det, men det er absolutt verdt det
        *smerte er midlertidig, ære varer evig*

Kommentér

• Ikke noe gale å betale for det. Var måten man skulle betale for det, jeg lurte på, da jeg ikke har noen erfaringer med Google Wallet.

Tenker jeg kjøper det via mobilen.
          Odd objects attract fire. You are odd.

Kommentér

• Forum oppgradert til siste versjon. Rapporter eventuelle findings.

Kommentér

• Ingen forandring å se fra Tapatalk på iPad.
              Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Rittmester Vis post
                Ingen forandring å se fra Tapatalk på iPad.
                Likte at uleste innlegg listen nå er delt i to - nye og uleste som også var ulest når jeg forlot forumet sist.
                "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

• Får denne når jeg logger meg inn

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av admin
                    Kommer dette hver gang?
                    Har logget inn to ganger i dag, og begge gangene kom det opp.

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av admin
                      Mottatt.
                      Jeg får også denne etter oppgraderingen.
                      "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

• Jeg er også en av de utvalgte i denne sammenhengen.
                        Ihr trugt die Schande nicht. Ihr wehrtet Euch.

Kommentér

• Her: https://www.vbulletin.com/forum/show...=%24bbuserinfo
                          - Don't confuse enthusiasm with capability

Kommentér

• Analyserommet ser ikke ut til å dukke opp i strømmen fagposter på forsiden..... Se http://milforum.net/threads/61502-De...36#post1067436
                            "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

• Registrerer at når jeg står i en tråd og klikker "Nye innlegg" så blir jeg ikke videresendt til søkeresultatet. Stopper på siden med "Klikk her hvis leseren din ikke videresender" (eller noe slikt.
                              Bumpibump TM

Kommentér

• Den nye logoen blir litt som å gjøre slik:
                                http://img641.imageshack.us/img641/4029/fors.png

Kommentér

• Mycket bra!!! Farger på linker har vært dypt savnet.

Admin for ..... president, nei. konge, nei. Admin!
                                  "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

• Problemet nå er at alle linker er lys blå med understreking, inkludert alle trådtitler i forummenyene og lignende. Det ser veldig lite pent ut.

Kommentér

• Jeg har posta 3 innlegg i ettermiddag, men ingen av dem har nådd frem. Hvorfor ikke mon tro?
                                      Død over ulven!

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av tiurleik Vis post
                                        Jeg har posta 3 innlegg i ettermiddag, men ingen av dem har nådd frem. Hvorfor ikke mon tro?
                                        Vi har en innleggskø ting av og til havner i helt umotivert. Jeg har ryddet i den nå. Jeg slettet det ene som var en dobbeltpost.

Admin - lå en fra Dommern også.
                                        "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

• Hender innimellom at jeg kommer over innlegg i tapatalk, som har et timeglass-ikon oppe til høyre. Disse ligger til godkjenning, men vises for moderatorer, ser det ut til.
                                          [I]Satis Bona [/I]:-p

Kommentér

• Jeg synes det nye forumet ser bra ut.

En mulig skjønnhetsfeil: Det meste av språket i forumet er på norsk, men når jeg trykker 'Nye innlegg' får jeg en dialog på engelsk.

EDIT: Det er engelsk tekst også på dialogen når man har lagt inn et nytt innlegg, og når man har moderert (slettet) et innlegg.
                                            Last edited by Rittmester; DTG 050920 Mar 12, . Begrunnelse: Fant flere feil
                                            Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.

Kommentér

• hmm... Når jeg logger på, bruker søkefunksjonen, og alt det andre kommer det et lite informasjonsvindu. Er dette meningen, mener det sto om noe lignende tidligere i tråden. Og en ting til jeg lurte på; hvorfor er forumet plutselig blitt blått?

Kommentér

• På listen over nye innlegg når jeg har lest noe så blir det noen ganger stående på listen, andre ganger blir teksten ikke uthevet, og noen ganger blir hele tråden borte fra listen. sistnevnte synest jeg er mest normalt, men hvordan skal det egentlig være?

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Jørgen 280396 Vis post
                                                  På listen over nye innlegg når jeg har lest noe så blir det noen ganger stående på listen, andre ganger blir teksten ikke uthevet, og noen ganger blir hele tråden borte fra listen. sistnevnte synest jeg er mest normalt, men hvordan skal det egentlig være?
                                                  Hvis du går tilbake med tilbakeknappen gjøres ikke søket på nytt, men tråden er ikke lenger uthevet siden den er lest. Når du trykker på nye innlegg gjøres søket på nytt og listen oppdateres selvsagt med både hva du har lest og nye uleste.
                                                  "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

• Dersom teksten blir gjort ikke fet, så har du ikke gjort et nytt søk (når du trykker på "nye innlegg" gjør du et søk), men er tilbake på en liste som er generert av et tidligere søk. Dersom tråden blir værende på listen som fet (den dukker opp når du gjør et nytt søk), har du ikke lest det siste innlegget som var skrevet (i praksis: Du har ikke vært på den siste siden av tråden).

Søket gir deg en liste over alle tråder hvor du på søketidspunktet ikke har vært innom siste side.

Kommentér

• Ok.

Kommentér

• Beklager for denne kritikken admin, jeg har stor respekt for hvordan du driver, utvikler og forbedrer forumet.
                                                        Men denne siste innlegg-greia på siden her ----> er helt håpløs, det er så mye dupliseringer og altfor mange seksjoner at det rett og slett blir smør på flesk på bacon og pølse. Det er utallige oppdelinger av underfora i selve forumet, og det er utallige oppdelinger på høyresiden. Er ikke litt av poenget med høyresiden å være en slags oppsummering av siste aktivitet?

Jeg har gitt det en sjanse, men det nye opplegget virker bare uoversiktlig og hensiktsløst. Men det er klart, er det bare meg, så bøyer jeg meg for flertallet. Resten av forumet synes jeg er helt strålende!

Kommentér

• funker fint for meg.
                                                          Husk meg funksjonen funker ikke hverken på mobil eller PC.

Kommentér

• Når vi nå er inne på disse bolkene: jeg opplever at de henger etter i forhold til det som skjer i forumet, dvs at de ikke oppdaterer seg når man trykker f5 f. eks.
                                                            Er dette bare meg og cockieinnstillinger, eller har andre det samme problemet?
                                                            Just when you'd think they were more malignant than ever Hell could be, they could occasionally show more grace than Heaven ever dreamed of. Often the same individual was involved. It was this freewill thing, of course. It was a bugger.

Kommentér

• Helt enig med Bestefar.

Kommentér

Donasjoner

Collapse
                                                              Working...
                                                              X