Globalt toppbanner

Collapse

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

NYE BRUKERE - POST HER!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen!
    “Tell me what you know. Tell me what you don’t know. Tell me what you think. Always distinguish which is which.” - Colin Powell

Kommentér

• Evt er jeg bare selektiv når jeg leser. TrSj er Troppssjef. TrSjt er Sjant. Ingen rom for feiltolking. Jeg står likevel ved påstanden min. Vi trenger fler HV-sjanter her! :P

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av navara Vis post
        Evt er jeg bare selektiv når jeg leser. TrSj er Troppssjef. TrSjt er Sjant. Ingen rom for feiltolking. Jeg står likevel ved påstanden min. Vi trenger fler HV-sjanter her! :P
        Haha, da skal jeg bruke TrSj fremover. Og gjør jeg ikke en god jobb i stilling kan det være du får viljen din og dermed en TrSj i stedet her etter hvert!

Kommentér

• Vi driver vel ikke å hopper mellom OR og OF gjør vi?

Kommentér

• Velkommen alle nye, vi treng både fleire OR og OF. For å ikkje gløyme dei menige.

Kommentér

• Velkommen!

Kommentér

• Hei. Utflyttet nordmann. Bor i utlandet for tiden.

Kommentér

• Hei. Historieinteressert anleggsslusk som håper jeg finner noe av interesse her, er jo på alle de andre forumer også som ledet meg hit.

Kommentér

• Hei. 26 år gammel grenader, stadig tjenestegjørende. Registrerte meg på forumet for å kunne lese om ting som skjer i Forsvaret, da informasjon som skal tjenestevei ikke alltid kommer fram

Kommentér

• Velkommen!
                      All animals are equal, but some animals are more equal than others.

Kommentér

• Velkommen til alle nye!
                        Svolten og tyst, samband fyst

Kommentér

• Velkommen alle nye!
                          expat hvor i utlandet? Er selv utflyttet, og har bodd i Singapore siden 2009.

Kommentér

• Troppssersjant samband på tur over til Løytnant/Ass S3 innsatsstyrke. Brennende opptatt av rettferd for den enkelte. Bidrar i oppbyggingen av en interesseorganisasjon for den tjenestegjørende i Heimevernet.

Kommentér

• Velkommen!

Kommentér

• Velkommen!

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Norseman-76 Vis post
                                  Velkommen alle nye!
                                  expat hvor i utlandet? Er selv utflyttet, og har bodd i Singapore siden 2009.
                                  Er i USA for tiden. Har vært rundtomkring i verden, men befinner meg for det meste i amerika nå.

Kommentér

• Hei,

Jeg er ny på forumet. Er 18 år, og skal ha førstegangstjeneste i 2021-2022. Føler ikke at jeg har blitt ordentlig utfordret gjennom skolegangen min, og derfor ønsker jeg å dra i Forsvaret for å teste mine egenskaper, både fysisk og psykisk, men også mine grenser.

Kan vel også legge til at jeg ønsker en spesiell tjeneste, hvor jeg kan lære noe ytterligere enn hva som er vanlig i førstegangstjenesten. Veldig god fysisk form, og ser fram til å trene hardt fram mot inntaket.

Har hovedsakelig registrert meg her for å lære mer om de forskjellige tjenestene, gjerne noe ytterligere enn det som står på Forsvarets nettsider. Ønsker også å høre andre sine erfaringer.

Kommentér

• Velkommen! Spør i vei om du lurer på noe.
                                      Odd objects attract fire. You are odd.

Kommentér

• Velkommen!
                                        Si Volas - Morieris

Kommentér

• Velkommen!

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Znuddel Vis post
                                            Velkommen! Spør i vei om du lurer på noe.
                                            Hei,

Skulle gjerne startet en tråd i S1, Førstegangstjeneste, trening og verneplikt. Virker ikke som om jeg har rettigheter til dette ennå..?

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av JHans1 Vis post

Hei,

Skulle gjerne startet en tråd i S1, Førstegangstjeneste, trening og verneplikt. Virker ikke som om jeg har rettigheter til dette ennå..?
                                              Nå skal du ha det.

Kommentér

• Hei
                                                akkurat dimmitert san-soldat fra hæren.
                                                Skal inn i HV som san-korp/san-Bef i område nå snart
                                                Hovedsakelig her for å lese om Sanitet og HV

Kommentér

• Velkommen!
                                                  “Tell me what you know. Tell me what you don’t know. Tell me what you think. Always distinguish which is which.” - Colin Powell

Kommentér

• Velkommen alle nye!

Kommentér

• Velkommen!

Kommentér

• Hei,

Ny mann på forumet her.
                                                        Jeg tjenestegjorde i Hærens samband på slutten av 90-tallet. Jeg har nettopp kommet tilbake til Forvaret, men nå som sivilt ansatt.

På fritiden er jeg aktiv Sportskytter, Jeger, fisker og friluftsentusiast.

Kommentér

• Velkommen! Godt å få flere sambandsfolk på forumet.

Kommentér

• Velkommen!

Kommentér

• Hei
                                                              23 år gammal med ein sterk interesse innanfor forsvaret. Krigens historie har alltid interessert meg.
                                                              Eg ynskjer å bruke forumet for å søke råd og tips angåande tjenestegjøring i forsvaret.

Kommentér

Donasjoner

Collapse
                                                              Working...
                                                              X