Følg Milforum på Facebook, Instagram og Twitter!

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Feilmeldinger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Men innlegget etter ble OK. Skrevet på annen plattform?
    Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.

Kommentér

• Tipper han ikke redigerte innlegg nr to. Dvs at Tapatalk sliter med redigering både på Android og iOS.
      All animals are equal, but some animals are more equal than others.

Kommentér

• Stemmer, begge skrevet på iPhone med Tapatalk, det første redigert, det andre ikke. Men for en stund siden prøvde jeg å sitere meg selv, og da gikk det bra med æ, ø og å.
        At sauene vedtar at alle skal leve av gress hjelper dem lite hvis ikke ulvene er enige.

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Intendanten Vis post
          Oppdateringer av programvare på webhotellet (...)
          Ting kan tyde på at det kanskje er den oppdateringen som har løst problemet mitt, eller i alle fall deler av det.

Innlegget mitt i "Fokus: Statlig etterretning og påvirkning" dukket opp uten å måtte godkjennes, og jeg står nå også som poster av siste innlegg i tråden.

Derimot har det tilsynelatende dukket opp et annet problem; det innlegget står ikke i listen over mine innlegg, og jeg har heller ikke fått noen varsler om at M72 og Hulkinator har likt innlegget, slik jeg gjorde før... Men det er i alle fall et litt mindre plagsomt problem.

Kommentér

• Mailer fra milforum til gmailkontoen min kategoriseres som spam.

Årsaken oppgis til å være autentiseringsproblemer mot protonmail.com

Hvis jeg markerer et par mailer som «not spam» så blir påfølgende allikevel filtrert ut.
            Artillery is the God of War

Kommentér

• Sliter også med at jeg får ''Invalid File Specified'' på de fleste bilder jeg prøver å åpne her inne.
              Jeg ingen IT-guru, så eneste feilsøking jeg har gjort er å prøve å åpne bildet i Edge og Chrome og sjekke kontoinnstillingene mine.

Eks i Humor-tråden innlegg #1903:

https://milforum.net/filedata/fetch?...0&d=1580563130 = Invalid File Specified

Kommer det en løsning?
              Sunt pueri pueri puerilia tractant

Kommentér

• Jeg har akkurat det samme problemet

Kommentér

• Takk for innspill. Skal sjekke. Gjelder dette uansett underforum? Er det et problem i et av fagforumene, ville jeg satt stor pris på om noen kunne hoste opp trådtittel og innleggsnummer dit. ( spee , Spiralou )

Kommentér

• Funker ikke, trolig mykslettet.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Your signature cannot be longer than 70 characters long.

Kommentér

• Ah! Du har nok rett. Innleggene til Feltposten som vi ikke trenger kan nok med fordel bare slettes permanent.

Kommentér

• Får ikke åpnet disse trådene. Den første er mykslettet, vet ikke noe om den andre.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Your signature cannot be longer than 70 characters long.

Kommentér

• Noen spesiell grunn til at tråden Tema: Syria er stengt?
                          Ved kølle skal ondt fordrives!

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av EivindM Vis post
                            Noen spesiell grunn til at tråden Tema: Syria er stengt?
                            Ukjent, men åpnet nå. Jeg skal finne ut hvilken slakapung som var inne og postet der sist, og gi ham inn.

Kommentér

• Er det mulig å få en knapp for a sette alle forum tråder som lest?

Kommentér

• Opprinnelig skrevet av Norseman-76 Vis post
                                Er det mulig å få en knapp for a sette alle forum tråder som lest?
                                Det finnes faktisk allerede: dersom du går på forsiden og ruller nedover, står det "Merk alt som lest".

Jeg er likevel enig i at den er lite synlig, men har foreløpig ikke funnet noen enkel måte å gjøre den lettere tilgjengelig. Det er på listen.

EDIT: Jeg la inn en fix nå - sjekk menylinjen nest øverst, til høyre for "Hendelser": "MERK FORUMET SOM LEST". På mobil finner man den på nedtrekksmenyen øverst på forsiden.
                                Last edited by Intendanten; DTG 091609B Mar 20, .

Kommentér

Fremhevede emner

Collapse

Veteranmeldingen 2020

Meld. St. 15 (2019–2020)

Også vi når det blir krevet — Veteraner i vår tid

Tilråding fra Forsvarsdepartementet 15. april 2020, godkjent i statsråd samme dag. (Regjeringen Solberg)

Melding til Stortinget

Meldingen oppsummerer de seneste ti årenes innsats for personell i internasjonale operasjoner for Norge, og peker ut veien for den framtidige...

Sikkerhetsloven

(Illustrasjonsfoto: Denne posten er ikke gradert.)

Vi fikk ny sikkerhetslov 1.januar 2019: https://www.nsm.stat.no/publikasjone....-januar-2019/

Det ble utgitt en serie veileder utover høsten i fjor: https://www.nsm.stat.no/publikasjone.../veiledninger/...

UD 2-1 Forsvarets sikkerhetsbestemmelser for landmilitær virksomhet

UD 2-1 Forsvarets sikkerhetsbestemmelser for landmilitær virksomhet har kommet ut med en ny utgave:

https://forsvaret.no/fakta_/ForsvaretDocuments/UD%202-1%20(norsk).pdf

...

COVID-19 virusutbrudd

En ny type coronavirus som nå sprer seg i Kina.

Det ble først oppdaget i midten av desember i millionbyen Wuhan i sentral-Kina. Viruset tilhører coronavirus-familien, men dette er en helt ny variant som ikke er oppdaget tidligere. Det finnes forskjellige typer coronavirus innenfor denne familien, men denne genetiske koden ligner mest på SARS av de vi kjenner til.
                                Mest sannsynlig...

NSM: Årlig risikovurdering

Ole Gunnar Onsøien
                                NTB scanpix

– Betydelig risiko for spionasje, sabotasje og terror

Nasjonal sikkerhetsmyndighet (NSM) med ny, nedslående vurdering av IKT-trusselbildet i Norge.

– Både store og små virksomheter i offentlig og privat sektor er utsatt. Den grunnleggende sikkerheten er ikke på plass, sier direktør Kjetil Nilsen i Nasjonal sikkerhetsmyndighet...

Nyhetssaker: Veteraner

Starter en nyhetstråd for relevante nyheter for Veteraner. Innenlands som utenlands.

Åpent for alle å publisere det man finner interesseant.

Fokus - Etterretningstjenestens årlige vurdering

Etterretningstjenestens rapport kan lastes ned fra lenken til høyre på siden:
                                http://forsvaret.no/aktuelt/publisert/n ... pport.aspx

Rapporten dekker hovedpunktene:
                                Kode:
                                    Globale utviklingstrekk
                                    Nordområdene / Arktis
                                    Russland
                                    Afghanistan
                                    Pakistan
                                    Kina
                                    Midtøsten og Nord-Afrika
                                    Iran
                                    Sudan
                                    Somalia
                                    Terrorisme
                                    Spredning av
                                ...

Forsvarets veterantjeneste (FVT)

Forsvarsnett: Forsvaret vil ha veteransenter Katrine Gramshaug, SDV, 2007-06-06

– Forsvaret trenger et rekreasjonssenter for veteraner. Det er viktig at vi nå får på plass et fast sted hvor vi kan tilby tjenester til veteraner, sier forsvarssjef Sverre Diesen.

Av Katrine Gramshaug, Personell-, økonomi- og styringsstaben

http://www.mil.no/veteraner/start/aktue...

Donasjoner

Collapse
                                Working...
                                X