Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ringetone til mobil

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ringetone til mobil

Hei, jeg ønsker meg en "kul" ny ringetone til mobilen, med et militært tilsnitt. Gjerne fra samband, militær kommunikasjon. Har ikke funnet noe bra på nett så langt. Tips mottas med takk.

Re: Ringetone til mobil

Opprinnelig skrevet av janvs
    Hei, jeg ønsker meg en "kul" ny ringetone til mobilen, med et militært tilsnitt. Gjerne fra samband, militær kommunikasjon. Har ikke funnet noe bra på nett så langt. Tips mottas med takk.
    Send meg mobilnummeret ditt via pm så skal jeg sende deg et par kule. De har i høyeste grad militært tilsnitt :-)
    Supply or Die

Kommentér

Takk til Reodor F. for bidrag! :-)

Kommentér

Har du mulighet for å sende meg også et par ringetoner med et militært tilsnitt?

Kommentér

Skaff gutten feilmeldingssignalet man får fra MRR-panelet. Han kommer til å drive SAMTLIGE militære i en omkrets av 50 meter til vanvidd - det finnes ikke mer irriterende lyd!
          Beidh a lá leo

Kommentér

Oooh, vil ha!
            In the age of information, ignorance is a choice.

Kommentér

Opprinnelig skrevet av Bestefar
              Skaff gutten feilmeldingssignalet man får fra MRR-panelet. Han kommer til å drive SAMTLIGE militære i en omkrets av 50 meter til vanvidd - det finnes ikke mer irriterende lyd!
              Dagens! :-D
              Elite Som En Trensoldat

Kommentér

Syke jævler! "dyt-dyyyyt-dyt" var det ikke?
                DYT-DYYYYYT-DYT

Kommentér

Kan dere ikke legge ut ringelydene her?
                  In Hoq Signo Vinces

Kommentér

...MRR-panelet. Han kommer til å drive SAMTLIGE militære i en omkrets av 50 meter til vanvidd...
                    Bortsett fra militære i avdelinger som ennå ikke har mottatt MRR, men fortsatt koser seg med AN/PRC77. De finnes.
                    meh

Kommentér

Opprinnelig skrevet av flex1984
                      ...MRR-panelet. Han kommer til å drive SAMTLIGE militære i en omkrets av 50 meter til vanvidd...
                      Bortsett fra militære i avdelinger som ennå ikke har mottatt MRR, men fortsatt koser seg med AN/PRC77. De finnes.
                      Trur ikke det skal mer enn et par meldinger til med den lyden før samtlige i en omkrets på 50 meter, militære eller sivile, blir drevet til vanvidd. Lyden fra helvete

Kommentér

Vi skulle rett og slett funnet en liten serverplass og laget en liten sammling for spesiellt interesserte.
                        Har et par bra selv, pace, helios og mg3 blandt annet.
                        Say Islam is peaceful, or I'll hack you to death with an axe!

Kommentér

Feilmelding MRR driver med til vanvidd, den og pipetonene fra timere man bruker når man skyter driller..

Klar: PIIIIP, pang pang pang, PIIIP.

Kommentér

noen som har MRR feilmeld signalet og som kan sende det til meg eller??

Kommentér

PACT startsignal som SMS-lyd?

Kunne jo bli interessant.......
                              “If you find yourself in a fair fight, your tactics suck.”
                              ― John Steinbeck

Kommentér

An/prc er såå airsoft, azz..

Kots & klemts fra utti skævven, dyt-dyyyt-dyt fra ol' mean mr. man.
                                Shaking the ground with the force of a thousand guns

Kommentér

Re: Ringetone til mobil

Bumper denne... Er på jakt etter forsvarsrelaterte ringetoner, spesielt scramble meldingen til 330-skvadronen.
                                  Noen som vet hvor jeg kan finne det jeg er på jakt etter?
                                  "Agmine Consectamur"
                                  "GP; Stedet Gud glemte, Fanden forlot og Forsvaret overtok"

Kommentér

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
                                  Working...
                                  X