Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fagutdanning som grenader?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fagutdanning som grenader?

Først og fremst gjelder dette SBBN sånn at det ikke blir forvirringer rundt det, selv jobber jeg med å komme meg gjennom førstegangstjenesten i TKP og vi er snart ferdig med fagutdanningen vår.

Speaking of which; jeg er var en av de som søkte på utvidet fagutdanning (TADKOM) men var ikke av de heldige som fikk det. Selv vil jeg tro denne utdanninga kombinert med vanlig sysop utdanning (MRR, som alle får) vil gi bedre sjanser for å kunne tjenestegjøre i intops siden man har utvidet komptense. Eller tar jeg feil?

Greia er at jeg lurer på om jeg som grenader kan ta denne utdanninga? Eller er det totalt uaktuelt å sette en yrkessoldat sammen med vernepliktige i et klasserom hvor de har samme utdanning? Selv er jeg veldig misfornøyd med utdanninga jeg får som stort sett er av standard utdanning og ikke noe mer, det være seg sysop og blålappen for MB feltvogn. Vil liksom få mest mulig ut av tjenesten mens jeg er her, noe som det ikke på langt nær har gjort så langt så de som har et par motiverende poeng å trekke frem setter jeg veldig stor pris på det.

Skal ikke syte mer over det, lar de som har et fornuftig svar på dette slippe til. ^^
    Ordren er motsatt og misforstått.

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
Working...
X