Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Førstegangstjeneste/Samband/søknad/div.spørsmål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Førstegangstjeneste/Samband/søknad/div.spørsmål

Hei jeg er innkalt til Sambandsbataljonen Høsten 2013.

Jeg har et veldig stort ønske om og søke på Taktisk båtskvadron. (Egen opptakk & søknad)

Det som stopper meg i og søke er.

1. Vist jeg søker TBS, (kun søker) vil jeg fortsatt bli omskolert til Sjøforsvaret?

2. Eller gjelder det kun vist jeg ikke klarer opptakskravene (evt ikke kommer videre) er det da de flytter meg fra hæren til Sjøforsvaret?

-------------------------------------------------------------------------

Nå skal det sies at ønsket mitt var stormsoldat, 2btn pga jeg har lyst til og søke TMBN etter tjeneste men det gikk ikke helt min vei. Regner med det har med at jeg kun fikk 3 på smarthetstesten... (umotivert,viste ikke hva jeg gikk til) Hadde jeg bare kunne tatt den testen på nytt.

Har dere noe og anbefale for meg?

Litt om meg selv: Har fagbrev i IT. Er svært aktiv med fotball & Styrketrening. Jeg underviser og har ansvar for elever. (Vurderinger/karakterer osv) på skolen jeg jobber på. så jeg vet jo selvfølgelig en liten del om det og være "leder" for og si det sånn.

Ikke at dette er relevant i forhold til forsvaret. Det gir i hvertfall en liten pekepinne på at jeg ikke er helt tom i lokket, (henviser til smarthetstesten jeg tok)

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
Working...
X