Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ny skarpskytterrifle for Utrykningsenheten i politiet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Ny skarpskytterrifle for Utrykningsenheten i politiet

Opprinnelig skrevet av Lille Arne Vis post
    Hvor små fliser kan man treffe med børsa da?
    Veldig små - langt unna
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

Opprinnelig skrevet av Sofakriger Vis post
      Veldig små - langt unna

Konklusjonen må jo bli at det er uvesentlig at man roter med begrepene i kravspesifikasjonen, så lenge man forklarer hva man egentlig mente. De fleste gangene vil nok det gå bra.

Her virker som om "noen" har brukt begrepet "standard deviation" uten å forsikre seg om hva det innebærer, og/eller at det er entydig.

Kommentér

Vådespråk i en kravspec? Nei, nå har jeg aldri...

I min jobb er det et fagbegrep som konsekvent brukes feil av kundene (som er opphavet til kravspec) og ofte brukes feil også av mine egne mindre begavede kolleger i teknisk gruppe. Jeg ser ikke lyst på fremtiden.
        meh

Kommentér

Vil jo påstå at AGR416 har et lite poeng da, all den tid samtlige tilbydere skjønte hva som var kravet. Det er vel det som betyr noe? Ikke hva andre måtte mene?

Uansett:
          Jeg gleder meg til denne kommer ut i distriktene sånn at vi får klådd litt på og prøveskutt med den. I 2060.

Kommentér

Opprinnelig skrevet av Rabagast Vis post
            Vil jo påstå at AGR416 har et lite poeng da, all den tid samtlige tilbydere skjønte hva som var kravet. Det er vel det som betyr noe? Ikke hva andre måtte mene?

Uansett:
            Jeg gleder meg til denne kommer ut i distriktene sånn at vi får klådd litt på og prøveskutt med den. I 2060.
            LOL.
            It's not about surviving, it's about winning.

Kommentér

Opprinnelig skrevet av Rabagast Vis post

.... .
              Som antydet flere ganger, så er det vel sannsynlig at det har vært mer kommunikasjon enn bare oversendelse/kunngjøring av kravspesifikasjonen?

Kommentér

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
              Working...
              X