Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Remote medicjobber?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Remote medicjobber?

Jeg har noen års erfaring fra ambulansetjenesten (kun fagbrev), og har lenge vært interessert i å prøve meg på en type remote medic jobb (vet ikke hva det kalles på norsk). På en olje eller gassinstallasjon, båt, gruveselskap en eller annen ekspedisjon, ambulansetjeneste i utlandet eller noe annet interessant.
    Er det noen her som har erfaring med det, eller kjenner noen som har det? Etter det jeg har forstått er norske selskaper først og fremst interessert i sykepleiere med erfaring fra akuttmottak, legevakt, intensivavd, anestesi osv.
    Fra høsten starter en 3-årig bachelorutdanning for å bli paramedic, så det er mulig at jeg søker den for å få litt flere muligheter. Evt søker jeg på høyskolen i Lillehammer, Østfold eller Trondheim, som tilbyr et 2-årig deltidsstudie og er litt mer etablert enn bachelorutdanningen.
    Jeg har kommet over dette firmaet, som tilbyr forskjellige typer paramedicutdannelse spesifikt rettet mot den type jobb som jeg er interessert i, men jeg er litt usikker på hvor god kvalitet det er på utdanningen deres, og hvor anerkjent de er for potensielle arbeidsgivere.

Er det noen som har peiling på hva som vil være best valg? Jeg regner med at det som ville gjort meg mest attraktiv er sykepleierutdannelse med anestesi eller intensiv etterutdanning og noen års erfaring fra de avdelingene, men da snakker vi om mange år fram i tid før jeg kan søke meg jobb som remote medic.
    Jeg er interessert i en så kort vei som mulig til en jobb som remote medic samtidig som jeg vil ha en utdannelse som er av god kvalitet og vil åpne endel dører. Om det tar meg 4-5 år, så er jeg villig til å bruke den tiden som trengs, men samtidig vil jeg ikke bruke mer tid (og penger) enn strengt tatt nødvendig heller.

Det er vel ikke så stor sjanse for at det er noen her med rett erfaring som har peiling på dette, men det er verdt et forsøk.

Sv: Remote medicjobber?

International Remote Medic Jobs

Kommentér

Sv: Remote medicjobber?

Bump for å få flere nye øyne på denne saken...

Er det noen helsepersonell her inne på forumet? lukman: ?

Kommentér

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
      Working...
      X