Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Vakt og sikring spørsmål

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vakt og sikring spørsmål

Hei,

Nærmer seg slutten av rekruttskolen for luftforsvaret her på Madla, og jeg har havnet på tredjevalget mitt som er vakt og sikringskurs rygge. Er litt usikker på selve tjenesten og bruker derfor forumet som en hjelp for dette. Det jeg ønsker i førstegangstjenesten er en ganske operativ stilling med mye som skjer. Har hørt at V&S er ganske kjedelig med mye sitting som portvakt o.l. Derfor lurte jeg på om dere vet om et tjenestested der det skjer mye? Ønsker ikke å ha et år med portvakt og streiferunder en gang i uken... Har hørt at Bodø har noe lignende?

Prøv å kom deg inn i NIStroppen. Eller DOG visst det ikke er for sent. Er vel der du har mest aktivitet i luft som vernepliktig. Anbefaler NIS

Kommentér

takk for svar!! Vet du om det er mulig og komme seg inn i NIS troppen gjennom vakt og sikringskurs på rygge? Trodde det var egen søknad eller noe

Kommentér

Du må utføre v & s på Rygge, du må vel søke i forkant men får og mulighet for å søke etter ca 3 uker på Rygge om jeg ikke husker feil

Kommentér

Takk for svar igjen! Får vel prøve meg på NIS da!

Kommentér

Jeg tror NIS-troppen er satt på hold i påvente av flytting til Ørlandet. De har altså total soldatstopp inneværende år.
            "Kjøp en boks med general, og bli me mæ på Lerkendal"

Kommentér

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
            Working...
            X