Globalt toppbanner

Collapse

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Krav om egen HV-beret

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Krav om egen HV-beret

Opprinnelig skrevet av navara Vis post

Ang flash ble det i forrige runde (når befalet fikk utdelt den lysegrå [emoji23]) uttalt av blidfisen på depot at «Jeg har jobba her i 40år, og jeg har sett mye dumt, men de der, det er det dummeste jeg har sett, så DE deler jeg ikke ut»

(De ble dog utdelt under årets utdeling)
    Tenk så digg å ha en jobb man slipper å gjøre hvis man er uenig i noe ved den, selv om det ikke påvirker en selv.
    "Excellence leads to not being Force-choked"

Kommentér

• First post!
      Hei alle sammen. Etter å ha trålet nettet litt ordentlig så finner jeg ikke ut hvor jeg kan kjøpe den mørkere grå bereten. Er dette mulig, eller må jeg vente på og få dette utlevert? Min stilling på Rep øvelser er på kontor eller bil, å liker beret mer enn en slapp caps.

Kommentér

• Hei, og velkommen til forumet!

Om du skal ha tak i Beret så skal ditt lokale depot ha det inne. Ring admoff/Admbef i din lokale avdeling, eller G4 på distriktet og hør om du kan avtale tid for å ta ut. Ellers så har Forsvarets Uniformsutsalg (FUNIF) bereter inne. Funif holder til i Oslo, Bergen og Bardufoss. Jeg var innom Funif i Oslo i høst og mener å ha sett HV beret der da.
        Det er faan meg på tide å BITRE... Bitre, bitre. bitre

Kommentér

• Takker for tips!

Kommentér

• Våre nytilførte fikk utdelt beret under oppkledning nå i desember, så jeg tror det er på vei ut til alle. Er du befal skal du iværtfall ha beret, så jeg ville sjekka med Om.sjef eller adm.bef og sørge for å få ut neste gang du har depottid, evt snakke med distriktet om du kan svinge innom depot ved anledning. Dette avhenger jo selvfølgelig litt av hvor du er lokalisert ifht distriktsbase og nærmeste FLO depot.
            Det er nok desverre sånn at det er litt ulikt rundt om, hvor mye den enkelte sjef prioriterer slike ting. Og i mange tilfeller vil det også være dumt å bruke timer av de få man har til rådighet på årlig trening, på å skaffe beret til alle, dersom man ikke øver i leir med umiddelbar tilgang til depottjeneste.

Kommentér

Donasjoner

Collapse
            Working...
            X