Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

"Plakaten på veggen"

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SlakaBall
    replied
    Opprinnelig skrevet av Sofakriger Vis post
    Det går veldig bra. Vi venter i spenning på at noen skal lage en praktutgave på fint papir som vi kan kjøpe, med et skikkelig milforum påslag så admin får driftet server....
    Kremt..
    DEN har gått helt i glemmeboka gitt. Må få svingt meg rundt og gjort noe med dette ja.
    Sorry..

Leave a comment:

• hvlt
    replied
    NROF (Norske Reserveoffiserers Forbund) trykte en gang for ca. 10-15 år siden plakaten som midtinnlegg i medlemsbladet deres, Pro Patria. Det var i A3-format (tror jeg) med riksvåpenet i farger og med NROFs logo i tillegg. Jeg har dette og har en gang scannet det, så jeg har det som to pdf-filer (halve plakaten på hver fil). Jeg tror ikke man kan sende pdf-filer som vedlegg her i forumet, men jeg kan sende dem til de som sender meg en epost-adresse som personlig melding.

Er det noen som er flinke med f.eks. photoshop og kan skjøte dem sammen så skjøten ikke synes?

Leave a comment:

• Solsvik
    replied
    Det engelske er identisk med det norske, og på lovdata står bare teksten. Må jo ha den så lik orginalen som mulig.

Leave a comment:

• yamaha
    replied
    sjekk den egelske wikien, eller lovdata.no!

Leave a comment:

• Solsvik
    replied
    Problemet er at versjonen på Wiki ikke er spesielt bra. Alt for uklar, så er egentlig bare de som er klar over hva det står i utganspunktet som kan lese det. Jeg tar til takke med den, siden det er den symbolske verdien jeg vil ha den for, og fordi det er råtøft å ha den. Printa den forresten på glossy papir.. Oh yeah..

Leave a comment:

• Sofakriger
    replied
    Opprinnelig skrevet av Solsvik Vis post
    Det var ikke værre nei... Så at andre hadde spurt på forumet før meg, men uten noe særlig hell, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt her først. Sløvt at jeg ikke sjekket selv.

Beklager bryderiet og takker for hjelpen!
    Det går veldig bra. Vi venter i spenning på at noen skal lage en praktutgave på fint papir som vi kan kjøpe, med et skikkelig milforum påslag så admin får driftet server....

Leave a comment:

• Solsvik
    replied
    Det var ikke værre nei... Så at andre hadde spurt på forumet før meg, men uten noe særlig hell, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt her først. Sløvt at jeg ikke sjekket selv.

Beklager bryderiet og takker for hjelpen!

Leave a comment:

• Gehenna
    replied
    -Værsgo!

http://no.wikipedia.org/wiki/Plakaten_p%C3%A5_veggen

Leave a comment:

• Solsvik
    started a topic "Plakaten på veggen"

"Plakaten på veggen"

Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men tar en råsjangs og smeller til her.

Har sett endel prat rundt på forumet, og nå og da kommer denne "plakaten" opp. Er det noen som har en PDF eller en fil med den? Hadde vært stilig å ha.

/Solsvik

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
Working...
X