Globalt toppbanner

Collapse

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Jenter i spesial/jegerkommandoene

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig skrevet av Operator Vis post
    Forøvrig har vel utenlandske OSINT-avdelinger en field-day med dette (og andre) forum...
    Hei! Du må gjerne komme med innspill på vår modereringspraksis og postingsregler. Vi er alltid åpen for diskusjon og forbedring på temaet.

PM til en global moderator eller Admin, eller start en tråd om temaet hvis du vil.

Moderator
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

Kommentér

Hehe, jeg er ikke skremt bort ennå det var vel helst om det var jenter i det hele tatt, og hvis det var, om det var bare 1 eller om det var fler .

Kommentér

Opprinnelig skrevet av Aiselayne Vis post
        Hehe, jeg er ikke skremt bort ennå det var vel helst om det var jenter i det hele tatt, og hvis det var, om det var bare 1 eller om det var fler .
        Blir lettere å hjelpe deg om du er litt mer spesifikk... hviken avdeling er det prat om, og mener du kvinner i operatør- eller støttestillinger?

Kommentér

Jeg tenkte egentlig helst alle de norske operative avdelingene

Kommentér

Sv: Jenter i spesial/jegerkommandoene

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...di-ambush.html

Two British women soldiers fighting ISIS alongside the SAS in Iraq shoot their way out of jihadi ambush

A defence source told the Daily Star: 'These women are probably the most deadly in the armed forces.

Kommentér

Daily Mail er notorisk for å dikte opp historier og gjøre en fjær til fem høns.

Denne artikkelen om TMBN taler vel for seg selv.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ISIS-Iraq.html

Kommentér

Hva meh: sa. Jeg ville tatt de historiene som dukker opp i britiske tabloidaviser angående SAS i Syria, med en stor klype salt.

Kommentér

Nyttig info/takker meh: peshmerganor:! Åpenbart god clickbait-biz (jeg gikk på) i SAS-stoff på øya.

Kommentér

Donasjoner

Collapse
                  Working...
                  X