Støtt Milforum på Vipps #587 879

Danske soldater mottatt av islamister i hjemlandet

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JanKristian
    Trådstarter
    Banned
    • 2011
    • 283

    #91
    Opprinnelig skrevet av Takkatt
    Her er tabellen fra David Barrets forskning:



    Den viser antall offer i hver religion siden religionens opprinnelse.
    Gjentar: Siden religionens opprinnelse!

    Jeg repeterer hva Lukman sa: Du farer med løgn Jan Kristian!!
    Det viser også AGRs helt korrekte tilbakevisin...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

    Kommentér

    • lukman

      Veteran
      RESERVEBEFAL
      • 2005
      • 6251

      #92
      Opprinnelig skrevet av JanKristian
      At det er ukjent for deg betyr ikke at det er løgn.
      Påstanden om at muslimer var ansvarlig for ALL slavhandel fra Afrika er en løgn. Det er et historiskt faktum. Jeg brukte det vestafrikanske kongedømmet Dahomey som eksempel hvor bisar denne løgnen er. At det har ...
      [/QUOTE]
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
      Minsk, det nye Utopia

      Kommentér

      • JanKristian
        Trådstarter
        Banned
        • 2011
        • 283

        #93
        Med tanke på at araberne drev slavehandel i Afrika fra 800'tallet, er det ikke merkelig at de hadde etablerte ruter og markeder for transport og salg av slaver. Jeg hevder ikke at muslimer var ansvarlig for ALL slavehandel fra Afrika. Det jeg siterte, og som ble oppfattet som kontroversiellt, var se...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

        Kommentér

        • AGR416

          #94
          JanKristian:

          Din anti-islamistiske tilhørighet, som del av det høyreekstreme miljøet, skinner igjennom i innleggene dine.

          Du har sagt at du ønsker å diskutere for å kunne selv bli opplyst eller for å forsvare ditt ståsted. Det du tydeligvis ikke evner å se er at ALLE ANDRE KILDER enn de du kommer ...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • JanKristian
            Trådstarter
            Banned
            • 2011
            • 283

            #95
            Såvidt jeg husker har jeg bare kritisert kilder èn gang, og det var i forbindelse med en kilde jeg ikke hadde tilgang til og derfor ikke var i stand til å vurdere. Istedefor å avfeie denne som uholdbar slik du anklager meg for, så etterspurte jeg denne i form av URL slik at jeg kunne ta stilling til...
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

            Kommentér

            • Takkatt
              • 2007
              • 1873

              #96
              Opprinnelig skrevet av JanKristian
              Jeg har ikke teksten til Barrets tilgjengelig. Ligger den på nett? URL?
              Du skriver at dette er tilbakevist som løgn, men du presenterer svært svake bevis for dette, da du bare har "tilbakevist" en av en rekke kilder, og denne kilden har jeg så langt ikke tilgang til så je...
               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

              Kommentér

              • JanKristian
                Trådstarter
                Banned
                • 2011
                • 283

                #97
                Opprinnelig skrevet av Takkatt
                (...)
                Jeg vil ha meg frabedt stempelet løgner, ettersom det dreier seg om å fremsette falske påstander med viten om at det er nettopp det. Som jeg sa så har jeg ikke tilgang til Baretts tekst, så jeg har ikke hatt mulighet til å verifisere påstanden. Når det er sagt så...
                [/QUOTE]
                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                Kommentér

                • lukman

                  Veteran
                  RESERVEBEFAL
                  • 2005
                  • 6251

                  #98
                  Opprinnelig skrevet av JanKristian
                  Med tanke på at araberne drev slavehandel i Afrika fra 800'tallet, er det ikke merkelig at de hadde etablerte ruter og markeder for transport og salg av slaver. Jeg hevder ikke at muslimer var ansvarlig for ALL slavehandel fra Afrika. Det jeg siterte, og som ble oppfattet ...
                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                  Minsk, det nye Utopia

                  Kommentér

                  • lukman

                    Veteran
                    RESERVEBEFAL
                    • 2005
                    • 6251

                    #99
                    Opprinnelig skrevet av JanKristian
                    Jeg vil ha meg frabedt stempelet løgner, ettersom det dreier seg om å fremsette falske påstander med viten om at det er nettopp det. Som jeg sa så har jeg ikke tilgang til Baretts tekst, så jeg har ikke hatt mulighet til å verifisere påstanden. Når det er sagt så setter je...
                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                    Minsk, det nye Utopia

                    Kommentér

                    • lukman

                      Veteran
                      RESERVEBEFAL
                      • 2005
                      • 6251

                      islam, quran, shia, shiite, shi'a, muslim, moslem, Allah, muhammad, mohammed, jihad, koran, islamic books


                      Dette er en kort bok vedrørende slaveri skrevet av enn som ser verden med muslimske briller (da blir gjerne kristne "bad guys" og muslimer "good guys")....
                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                      Minsk, det nye Utopia

                      Kommentér

                      • JanKristian
                        Trådstarter
                        Banned
                        • 2011
                        • 283

                        Så her tok du det for god fisk at Islam/Jihad var ansvarlig for ALLE som døde som konsekvens av slavhandelen fra afrika. Dette er en løgn som du sprer.
                        Jeg erkjenner at jeg ikke har gjort leksen min vedrørende kildekritikk her, men samtidig vil jeg påpeke at jeg ikke har hatt uredelig...
                        [/QUOTE]
                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                        Kommentér

                        • Takkatt
                          • 2007
                          • 1873

                          Du kan frabe deg anklager om løgn herfra til evigheten Jan Kristian. Faktum gjenstår likevel. Du framsetter uhyrlige, løgnaktige påstander som de fleste med grunnskolen og etikken i behold, innser er feilaktige.

                          Forsøk på å gjemme seg bak dårlige kilder når du gang på gang blir fortalt at disse ...
                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                          Kommentér

                          • Takkatt
                            • 2007
                            • 1873

                            Skrev feil på tidsspennet. 1000-1300år er riktigere....
                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                            Kommentér

                            • JanKristian
                              Trådstarter
                              Banned
                              • 2011
                              • 283

                              Opprinnelig skrevet av lukman
                              http://www.al-islam.org/slavery/
                              Dette er en kort bok vedrørende slaveri skrevet av enn som ser verden med muslimske briller (da blir gjerne kristne "bad guys" og muslimer "good guys").
                              Vancouver Islamic Educational Foundation??
                              Jeg kan ikke akseptere dette ...
                              [/QUOTE]
                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                              Kommentér

                              • JanKristian
                                Trådstarter
                                Banned
                                • 2011
                                • 283

                                Opprinnelig skrevet av Takkatt
                                Ser man litt nærmere på kildene du retter mot Lukman, kommer samme mønster til syne: Muslimer har stått for slaveri av sammenlagt 18-35mill afrikanere. I tillegg kommer 1,2 mill europeere. Ca 11mill afrikanere gikk til den transatlantiske slavehandelen.

                                Usikkerheten er stor og tall...
                                 Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                Kommentér

                                • JanKristian
                                  Trådstarter
                                  Banned
                                  • 2011
                                  • 283

                                  Videre kan jeg vise til denne boken for dokumentasjon på at muslimske arabere tok hvite slaver fra Europa:


                                  For spesiellt interesserte kan det være spennende å lese at tusenvis av nordmenn ble tatt som slaver:
                                  [url]http://www.dagbla...
                                   Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                  Kommentér

                                  • jaffar
                                    OR-6 Oversersjant
                                    Veteran

                                    • 2006
                                    • 12532

                                    Opprinnelig skrevet av JanKristian
                                    Danske soldater som returnerte til hjemlandet etter endt tjeneste i Afghanistan ble møtt av islamister med banner av typen; "Til helvete med danske soldater", "Islam vil dominere over hele verden og vi vil dø for det" og "Den muslimske ummah er èn kropp".

                                    [url]http://denk...
                                     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                    mathematical analysis does not matter in high risk decision making

                                    Kommentér

                                    • JanKristian
                                      Trådstarter
                                      Banned
                                      • 2011
                                      • 283

                                      Det viktigste når man snakker om slavehandel i et komparativt perspektiv, er at historien ikke er ferdig skrevet. I Sudan holdes kristne afrikanere som krigsbytte av muslimske arabere - i dag.

                                      http://news.bbc.co.uk/2/shared/spl/h...ces/html/1.stm...
                                       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                      Kommentér

                                      • JanKristian
                                        Trådstarter
                                        Banned
                                        • 2011
                                        • 283

                                        Opprinnelig skrevet av jaffar
                                        Det posten startet med. Nå sklidd ut i nok ett absurd korstog fra JanKristian
                                        Jeg skriver ut fra en antagelse om at et moderert forum blir moderert. Når ingen moderatorer kommenterer at tråden tar nye veier så antar jeg at dette er akseptabelt, og en naturlig utvikling ...
                                        [/QUOTE]
                                         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                        Kommentér

                                        • Safariland
                                          Veteran
                                          RESERVEBEFAL
                                          • 2007
                                          • 10998

                                          Serri-føkkin-øst!
                                          Du fører en diskusjon med deg selv mann, du er enten rablende gal, eller steike tollat.

                                          Får jeg komme med en anmodning om at du tar en pause på tre dager, som du bruker på å lese noe annet enn missnøyepropaganda (hat var visstnok et sterkt ord). Deretter kan du bruke litt tid på ...
                                           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

                                          Kommentér

                                          • jaffar
                                            OR-6 Oversersjant
                                            Veteran

                                            • 2006
                                            • 12532

                                            Korstog er i historisk forstand en serie felttog, de fleste godkjent av paven, som fant sted fra 11. til 13. århundre. De fleste hadde som mål å sikre kristen kontroll over Det hellige land, som var under muslimsk kontroll. Bagge bruker imidlertid betegnelsen korstog også om hele den vestlige ekspan...
                                             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                            mathematical analysis does not matter in high risk decision making

                                            Kommentér

                                            • isak
                                              Veteran
                                              RESERVEBEFAL
                                              • 2005
                                              • 10799

                                              Får si som hvlt i en annen tråd, virker som temaet er utdebattert og tråden har gått seg vill, så jeg stenger denne....
                                               Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
                                              "saaatan din lille heltjævel, du berga dæ faen mæ den hær gangen å!"

                                              Kommentér

                                              Googleannonse

                                              Collapse

                                              Forumstruktur

                                              Collapse

                                              Working...