Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hærens befalsskole

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: hæren befalsskole

Korleis opptaket på FOS og andre opptak i forsvaret fungere. Er pr def litt sensitivt å skrive på åpent nett.

Siden mykje av aktiviteten under opptaket skal være overraskande. Og målet er å sjå korleis kandidater reagerer på uventa hendelser.

Kommentér

Men er det skrevet dagbøker om det? noen sa jeg kunne lese det, men finner bare 1

Kommentér

Forsvaret har lagt ut sånne dag for dag-reportasjer på sidene sine. Jeg tenker det må være nok. Det er meningen man ikke skal vite alt.
        "Excellence leads to not being Force-choked"

Kommentér

Sv: Hærens befalsskole

På opptaket bør du med enkelthet kunne bestå minstekrav, samt svare for deg på en reflektert måte om hvorfor nettopp du fortjener plassen. Utover det må ben, kjerne og lunger være godt trent. Du må kunne håndtere usikkerhet og utvise ledervilje. Vi ønsker ikke gode ledere, men personer som kan bli gode ledere.

På skolebenken kan du forvente lange dager i skogen, kursing innenfor relevant fagfelt og en del øvelse. Noen av disse vil være meget fysisk krevende. Du vil bli vurdert hele veien, og dersom du ikke holder de mål som er satt vil du kunne bli frabeordret tjeneste som befalselev. I min bs-tropp startet vi med to flere enn vi fullførte, og dette er helt normalt.

Litt vagt skrevet med vilje så ikke altfor mye blir OS info

Kommentér

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
          Working...
          X