Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

samarbeid / trening/ tur -> Partner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• samarbeid / trening/ tur -> Partner

Eg er ein gutt født i 1993. Eg har vore inn og avtjent mi fyrstegongtjeneste, i kystvakta. Kv Senja.
    Kvardagen etter eg var ferdig med militærtjenesten er desverre ikkje utfordrande og krevande nok. Det vil fort sei at ein arbeidar stort sett 12t + reiseing kvar dag. Det fleste med litt kunnskap om kropp, trening og utholdante heit forstår fort at detter er usunt for kroppen over tid da arbeidet verdt alt for likt og litt for einsformig. Eg arbeidar stort sett innanfor matfag, landbruksfag og anlegg.

Angåande trening:
    Eg har tidligare vore ein god del med på diverse mosjon/terrengløp trening. Eg har løpt eit maraton løp for morroskyld. Eg har vore borti kamsport (kickboxing og boksing), parkour, eigenvektrening/ catelistic), pardans/ folkedans.
    *Kort fortalt eg har vore sulten før, eg har vore våt og har vore trøtt.

Treningfilisofi:
    Meget Bruce Lee insporert - Har stor tru på at kroppen er eit og om ikkje dei små grå fungerar så fungerar ingenting. Det er meget ensielt for eiget ve og vel og klara og vera fokusert.
    Eg ynskjar gjerne å trena på situasjonar som kan oppstå i kvardagen. Formulert på ein annan måte. Trena for å forebygga situasjonar som kjem opp i kvardagen.

EEg kunne gjerne tenke meg treningn som fallar under kategorien utholdenheit, (styrke) , eigenvekt trening / catelistic, parkour, terrengsykling, kampsport, yoga (variantar av ballspill, brettspill og friluftaktivitetar kan sjølvagt også vera aktuelt. (Åpen for andre nye aktivitetar også som ikkje er nemnt).

Eg er i utganspuktet modlertideg bosett i Oslo (Ullevåll stadion). Men eg er regelmessig vestover på visitt. Om du tilfeldigvis bor ein annan plass i inn eller utland skal ikkje det vera noko stort problem.

Dette er som sagt vel så mykkje for treninga som å håpa på å treffa andre folk med fysike krevande yrke eller dei som drive målretta trening til tjeneste.
    Send meg gjerne melding her så kan me snakkast og komma fram til noget.

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
Working...
X