Milrab - gears you there

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Søknad sendt Fallskjermjegeropptak 2005

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Søknad sendt Fallskjermjegeropptak 2005

Da var det gjort, må innrømme at det gikk et lite støkk i meg brevet falt ned i kassen og lokket smalt igjen. Nå er alt ute av min kontroll og det eneste jeg kan gjøre er fremdeles forbrede meg mentalt og fysisk mot opptaket. Gleder og gruer meg som en unge.

lykke til alle andre.

Hehe, skjønner godt hva du mener. Skal sende min til MJK imorgen tenker jeg. Har blitt veldig usikker den siste uken. Sikkert en kombinasjon at nå er det "alvor" og at jeg har hatt et treningsopphold grunnet skade. Men ikke f***...skal nå møte til opptak (og seff gjennomføre.
    jeg sover med lyset på, ikke for at jeg er redd for mørket, men for at mørket er redd for meg.

Kommentér

Så på søknadsskjemaet nå og lurer på en ting.
      Skjemaet er delt inn i flere store linjer. F.eks der du skal skrive litt om hvorfor du vil bli fallskjermjeger. Er det da meningne at man skal bruke de som linjer og ikke skrive mer enn de linjene? :P

Kommentér

skal man sende med kopi av vitnemål/attest fra skolen når man søker fallskjermjeger

Kommentér

Man skal sende relevante attester...Så du trenger ikke å sende notatene fra konferansetimene på barneskolen, men vitnemål fra ungdomsskole eller videregående skole kan man godt sende. De vil vite så mye som mulig, slik at de kan rangere søkerne rettferdig.
          We sleep soundly in our beds at night because rough men stand ready to do violence on our behalf

Kommentér

Annonse i emne

Collapse

Donasjoner

Collapse
          Working...
          X