Globalt banner

Collapse

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål om Garden Rekruttperiode/LPO/Infanteri stilling

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spørsmål om Garden Rekruttperiode/LPO/Infanteri stilling

Hei! Jeg ønsker å prøve meg i LPO i Garden.
    • Er det eventuelt noen tips der ute til når jeg bør melde inn interesse for LPO? Om ikke kanskje oppsøke ansvarlige tidlig? Jeg er ikke så veldig sterk (Alltid slitt med Pull-Ups) men kan gå langt med sekk og er glad i å løpe. Jeg ønsker meg masse felt, men hva er den beste måten å uttrykke det på til befalet/Gjøre de bevisst på det?
    • Er det veldig tøffe krav? Som jeg sa så sliter jeg med Pull-Ups.
    • Noen tidligere erfaring fra hvor populært det er? Er det mange som søker?
    • Når begynner man å søke om stillinger i rekruttperioden?
    • Hvilke faktorer spiller mest rolle når søknader vurderes? Mye på innstilling og interesse, eller mest på fysisk form?
    Jeg er nå 6 uker fra oppmøte og har slitt lenge med en beinhinnebetennelse og jeg er veldig stressa for at jeg ikke skal være i god nok form fram til oppmøte. Jeg lurer også på om det er kun de best fysisk trente som havner i geværkompaniene også. Jeg er ikke i kjempe dårlig form men har måttet holdt meg unna løping lenge og kostholdet har ikke vært noe å skryte av de to siste månedene heller...

Håper noen kunne gi meg noen tips, har ikke lyst på stilling i messa.
    Last edited by Vatlandsguten; DTG 162242 Dec 19, .

Hei!

Du kan lese om helsekrav her: https://forsvaret.no/karriere/krav/medisinske-krav
    Det står et eget punkt om beinhinnebetennelse.
    Beinhinnebetennelse er ikke krise, men det kan bety at du enten ikke får fullføre den tjenesten du hadde forventet deg; men fortvil ikke! Du kan fortsatt få en helt knall tjeneste for det!

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Your signature cannot be longer than 70 characters long.

Kommentér

Donasjoner

Collapse
    Working...
    X