Støtt Milforum på Vipps #587 879

Førerkort klasse B?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marme88
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2015
    • 32

    Førerkort klasse B?

    Når jeg var på sesjon del 2 fikk jeg spørsmål om jeg hadde førerkort til personbil, det sa jeg at jeg ikke hadde. Jeg mangler kun teori prøve og oppkjøring, har prøvd teorien 3 ganger men har ikke klart den uansett hvor mye jeg har øvd. Derfor lurer jeg på om det er mulig for meg å ta teoriprøven og...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • Topsy
    OR-2 Visekorporal


    TJUTT: Litt under norm
    • 2014
    • 14

    #2
    Tror Fokus har noen dugelige tilbud på dette. Husker ikke helt hvordan det var.

    Mener Forsvaret kun spanderer førerkort på soldater som har en stilling som krever dette. Som regel er det alltid nok folk å ta av til slike stillinger som vognfører osv.
    Du får nok sikkert informasjon av Fokus når du k...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    Gjør rett, Frykt ingen!

    Kommentér

    • Pedersen
      RESERVEBEFAL
      • 2011
      • 405

      #3
      Opprinnelig skrevet av Crimtastic
      Når jeg var på sesjon del 2 fikk jeg spørsmål om jeg hadde førerkort til personbil, det sa jeg at jeg ikke hadde. Jeg mangler kun teori prøve og oppkjøring, har prøvd teorien 3 ganger men har ikke klart den uansett hvor mye jeg har øvd. Derfor lurer jeg på om det er mulig f...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • 9echo
        OF-1 Løytnant
        Sponsor
        • 2011
        • 1627

        #4
        Forøvrig kan du ikke få førerkort for lastebil uten å ha førerkort for personbil allerede. I teorien finnes det en mulighet (uten at jeg skal gå inn på det), men i praksis tillates det ikke i og med at det stilles krav til klasse B....
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        Moderator

        Kommentér

        Googleannonse

        Collapse

        Forumstruktur

        Collapse

        Working...