Støtt Milforum på Vipps #587 879

Lønn for avdelingsleder og sivile ansatte

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ravneklo
    Trådstarter
    PENSJONIST
    • 2014
    • 2

    Lønn for avdelingsleder og sivile ansatte

    Jeg er avdelingsleder for en mindre avdeling i Forsvaret og er militært ansatt offiser.
    Jeg har en befalstilling i avdelingen som ledelsen ønsker å konvertere til en sivil stilling for å få inn høyere kvalifisert personell. Lønnsmessig så må denne stillingen oppjusteres en del trinn. Og vil da ende...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • Lille Arne
    OR-8* Kommandérsersjant
    Sjefssersjant



    • 2005
    • 11761

    #2
    Sivile og militære lever i forskjellige verdener lønnsmessig. En sivilt ansatt kan godt ha høyere lønn enn den militære avdelingslederen sin....
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    “overestimation of a foe leads to misallocation of resources or missed opportunities. Underestimation of a foe, as Russia is discovering, leads to catastrophe.” - Chris Dougherty
    Administrator

    Kommentér

    • Ravneklo
      Trådstarter
      PENSJONIST
      • 2014
      • 2

      #3
      Ok, trodde det var et regelverk rundt dette som regulerte lederlønn. For ansvar, ansiennitet og kompetansekrav i min stilling er svært mye høyere enn denne sivile stillingen som opprettes. I et tilfelle med høyere lønn enn min egen stilling er jeg interessert i å konvertere selv og søke denne stilli...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • Lille Arne
        OR-8* Kommandérsersjant
        Sjefssersjant



        • 2005
        • 11761

        #4
        Jeg vet i hvert fall at det er helt vanlig at sivile med samme kvalifikasjoner og tilsvarende stilling som militære har vesentlig høyere lønn. Sjekk med fagforeningen din for et sikkert svar....
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        “overestimation of a foe leads to misallocation of resources or missed opportunities. Underestimation of a foe, as Russia is discovering, leads to catastrophe.” - Chris Dougherty
        Administrator

        Kommentér

        Googleannonse

        Collapse

        Forumstruktur

        Collapse

        Working...