Støtt Milforum på Vipps #587 879

Hvordan gå frem for å anbefale til medalje?

Collapse

Brukerinfo

Collapse

$vbphrase[have_x_posts_in_topic_last_y_z]
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • herr anfsim
    Trådstarter
    RESERVIST
    • 2007
    • 37

    Hvordan gå frem for å anbefale til medalje?

    Heisann. Hensikten med tråden er som tittelen sier å finne ut hvordan jeg kan gå frem for å anbefale tidligere medsoldater til medalje. Uten å gå noe mer inn på hendelsen det gjelder er det lite sannsynlig at lagfører fra deployeringen kommer til å nominere noen, og derfor sitter jeg litt på bar bak...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
  • Sofakriger
    OR-7 Stabssersjant

    Sponsor

    • 2005
    • 24520

    #2
    Dette går jo normalt tjenestevei. Hvis avdelingen du tjenestegjorde i eksisterer foreslår jeg du skriver en anbefaling til Sjef (kompanisjef tilsv) med en utførlig beskrivelse av hendelsen. Du kan jo gjerne også få andre førstehåndsvitner til å skrive redegjørelser og vedlegge disse.
    Eksisterer ikk...
     Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
    "Gjør Ret, Frygt Intet"

    Kommentér

    • herr anfsim
      Trådstarter
      RESERVIST
      • 2007
      • 37

      #3
      Takk for tilbakemelding. Hjemmeavdelingen driftes i beste velgående men deployeringsavdelingen er naturlig nok avviklet, så får eventuelt bli via hjemmeavdeling. Kompaniet og kompaniledelsen er for det meste byttet ut siden deployeringen, så jeg lurer litt på om det kan være en ide å gå via NKBn el...
       Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

      Kommentér

      • MMB

        RESERVEBEFAL
        • 2005
        • 5777

        #4
        Jeg tror alle er enig i at godt utført arbeid burde hedres med anerkjennelse og gjerne også et synlig bevis på dette godt utførte arbeidet, men har man ikke vitner, dokumentasjon (gjerne i form av offisielle logger og rapporter) og ikke minst stadig sjefer i systemet som var tilstede i vedkommende k...
         Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
        Last edited by MMB; DTG 211802 Feb 14, 18:02.
        Elite Som En Trensoldat

        Kommentér

        • herr anfsim
          Trådstarter
          RESERVIST
          • 2007
          • 37

          #5
          Opprinnelig skrevet av MMB
          Jeg tror alle er enig i at godt utført arbeid burde hedres med anerkjennelse og gjerne også et synlig bevis på dette godt utførte arbeidet, men har man ikke vitner, dokumentasjon (gjerne i form av offisielle logger og rapporter) og ikke minst stadig sjefer i systemet som var tilst...
           Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet

          Kommentér

          • Rittmester
            OF-2 Rittmester
            Pers.off. (S-1)

            Sponsor
            • 2006
            • 31635

            #6
            Da er jo spørsmålet hvorfor? Objektivt god grunn, eller personlige uoverensstemmelse? I det siste tilfelle bør troppssjef eller en annen som er nær nok til å kjenne begge sider av saken involveres, i tillegg til kpsjef eller andre, som MMB nevner....
             Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
            Those who beat their swords into plowshares will plow for those who don't.
            Moderator

            Kommentér

            Googleannonse

            Collapse

            Forumstruktur

            Collapse

            Working...